سرقت خودروی پلیس با دست بسته

جاشوا سوارتوت ۲۳ ساله، به دلیل دزدیدن ماشین دیگری تحت تعقیب بود

متهم به سرعت بازداشت و بدون حادثه‌ای دیگر، به زندان شهرستان شرمن منتقل شد - pixabay

بنا به گزارش‌های واصله، مردی اهل فلوریدا که در ایالت کانزاس در بازداشت پلیس بود، راهی غیر عادی را برای فرار برگزید؛ او با وجودی که دستانش از پشت دستبند زده شده بود، خودروی گشت پلیس را دزدید.

به گزارش شبکه خبری تلویزیون کانزاس، پلیس گشت بزرگراه‌های این ایالت روز شنبه، در حال انتقال جاشوا سوارتوت ۲۳ ساله، به یک بازداشتگاه در منطقه بود. او به دلیل دزدیدن ماشین دیگری تحت تعقیب بود. 

به گزارش این شبکه، هنگام این انتقال، خودروی پلیس بزرگراه کنار می‌زند تا به یک تصادف موتورسیکلت در تقاطع بزرگراه کی-۲۵ با خیابان اتوود، کمک کند؛ تصادفی که در شهرستان راولینز اتفاق افتاده بود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 ظاهرا آقای سوارتوت پشت فرمان ماشین پلیس می‌نشیند و از محل دور می‌شود و علی‌رغم آن‌که دست‌هایش هنوز در دستبند بوده، با سرعت فراوان به سمت جنوب بزرگراه کی-۲۵ می‌راند.

واحدهای پلیس محلی  خودرو را که به بزرگراه آی-۷۰ وارد شد و به سمت غرب حرکت داد، تعقیب می‌کنند تا این که در نزدیکی شهر ادسون، بعد از حدودا یک ساعت رانندگی، بنزین خودرو تمام می‌شود.

بر اساس این گزارش‌ّ‌ها، متهم که می‌خواست به فرار خود ادامه دهد، به سرعت بازداشت و بدون حادثه‌ای دیگر، به زندان شهرستان شرمن منتقل شد.

ماموران می‌گویند هیچ مصدومیتی گزارش نشده و طی این حادثه به خودروی گشت پلیس بزرگراه نیز آسیبی وارد نیامده است.

© The Independent

بیشتر از جهان