انتشار عکس پشت صحنه کاخ، گرفتاری سلطنتی برای شاهدخت

یوژنی یکی از معدود افراد خاندان سلطنتی است که در رسانه‌های اجتماعی حساب کاربری شخصی دارد

شاهدخت یوژنی و همسرش جک بروکسبنک - Paul ELLIS / AFP 

شاهدخت یوژنی به دلیل انتشار عکسی از منطقه‌ای «ممنوعه» از کاخ باکینگهام، با ملکه به مشکل برخورد.

یوژنی یکی از معدود افراد خاندان سلطنتی است که حساب کاربری شخصی خود را در رسانه‌های اجتماعی دارد و از اینستاگرام برای انتشار عکس‌های خانواده خود، کارهای خیریه، و نشر عکس‌های قدیمی استفاده می‌کند.

این شاهدخت ۳۱ ساله همچنین عکس‌هایی از پسر خود، آگوست، (نتیجه ملکه) را منتشر کرده است. در ژوئن ۲۰۱۸، شاهدخت یوژنی عکسی از شاهزاده اندرو، پدر خود، در کاخ باکینگهام منتشر کرد.

او در توصیف آن عکس نوشت: «روزی زیبا و غرورآمیز برای جشن گرفتن تولد اعلی‌حضرت ملکه و دوک یورک به خاطر اولین فرماندهی رژه رنگ‌ها به عنوان سرهنگ گارد سلطنتی.»

اما شاهدخت بعدتر به خاطر انتشار تصویری از منطقه‌ای «ممنوعه به روی عموم مردم»، مورد توبیخ قرار گرفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهدخت یوژنی در سال ۲۰۱۸ به ووگ گفت: «من اخیرا به خاطر انتشار عکسی از پدر در سالنی در کاخ که به روی عموم مردم بسته است، به دردسر افتادم.»

با این حال، حتی زمانی که پدر شاهدخت یوژنی در سال ۲۰۱۹ به خاطر ارتباط خود با جفری اپستین از وظایف حکومتی کناره گیری کرد، آن عکس در حساب اینستاگرام شاهدخت باقی ماند .

هفته گذشته شاهدخت یوژنی به مناسبت تولد ۳۱ سالگی خود، عکس تازه‌ای از پسرش آگوست منتشر کرد. شاهدخت یوژنی و همسرش جک بروکسبنک پسر خود را در ۹ فوریه به دنیا آوردند و نام کامل او آگوست فیلیپ هاوک است.

اسم میانی او به افتخار پدربزرگ شاهدخت یوژنی انتخاب شده که اخیرا پس از یک ماه بستری بودن در بیمارستان، به خانه خود در ویندزور بازگشت. در آن عکس که در حساب اینستاگرام شاهدخت منتشر شده، او در حالی که با همسرش به یکدیگر لبخند می‌زنند، پسرش را در آغوش گرفته است.

شاهزاده آگوست هم در آن عکس لباس سرهم سفید بانمک پوشیده که با دوخت آبی اسمش در پشت آن گل‌دوزی شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی