شاهزاده‌های بریتانیا به خاطر مادر فقیدشان آشتی می‌کنند؟

«دو برادر پس از مصاحبه جنجالی هری و مگان با وینفری، با هم صحبت کرده‌اند»

در سال ۱۹۹۷، ویلیام و هری به ترتیب ۱۵ و ۱۲ ساله بودند که مادرشان که فقط ۳۶ سال سن داشت، در تصادف رانندگی جان باخت- JOHNNY EGGITT / AFP

یک کارشناس مسائل مربوط به خانواده سلطنتی بریتانیا ادعا کرده است که شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، در نهایت به خاطر مادرشان شاهدخت دایانا، رابطه‌ خود را بهبود خواهند بخشید.

در مصاحبه جنجالی اخیر مگان و هری با اوپرا وینفری در اوایل ماه جاری، دوک ساسکس از شکاف میان خود و برادرش خبر داد.او گفت: «در حال حاضر در این رابطه فاصله ایجاد شده است،» اما وی بر عشق خود به برادرش تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: «زمان همه چیز را درست می‌کند.»

او گفت:‌ «همانطور که قبلا گفتم، من عاشق ویلیام هستم. او برادر من است. ما با هم از میان دشواری‌های زیادی عبور کرده‌ایم. ما تجربه مشترک داریم اما در مسیرهای متفاوت قرار گرفتیم.»

در سال ۱۹۹۷، ویلیام و هری به ترتیب ۱۵ و ۱۲ ساله بودند که مادرشان که فقط ۳۶ سال سن داشت، در تصادف رانندگی جان باخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آنا پاسترناک، که در کتابش «شاهدخت عاشق»، درباره رابطه دایانا با جیمز هویت، نوشته، معتقد است که خاطره شاهدخت ولز کمک خواهد کرد تا دو برادر به سوی هم بازگردند.

پاسترناک به شبکه خبری فاکس گفت: «بزرگترین امید همبستگی، در خاطره مادر آن‌ها نهفته است.»

او گفت:‌ «این همان چیزی است که حتی امروز آن‌ها را به همدیگر همبسته می‌کند. به اعتقاد من، آن‌ها اختلافاتشان را به خاطر مادرشان کنار خواهند گذاشت و معتقدم این امکان وجود دارد که شاهد رونمایی از این آشتی باشیم.»

به گفته یک دوست دوک و دوشس ساسکس، دو برادر پس از مصاحبه افشاگرانه هری و مگان با وینفری، با هم  صحبت کرده‌اند.

گیل کینگ، مجری شبکه خبری سی‌بی‌اس، گفت که وقتی پس از مصاحبه یاد شده با مگان مارکل و هری تماس گرفته، به او گفته شده است که دو برادر صحبت کرده‌اند.

با این حال، به گفته خانم کینگ، این صحبت «بی‌حاصل» بوده است. او به برنامه «امروز صبح» سی‌بی‌اس گفت: «به آنان تلفن کردم تا حالشان را بپرسم و درست است؛ هری با برادرش و نیز با پدرشان گفت‌وگو کرده بود. کلمه‌ای برای من به کار برده شد این بود که این مکالمات غیرسازنده بود.»

او گفت:‌ «و فکر می‌کنم آنچه که هنوز برایشان ناراحت‌کننده است این است که کاخ کماکان می‌گوید می‌خواهد به شکل خصوصی به مسئله بپردازد. آن‌ها می‌گویند که گزارش‌های نادرست و تحقیرکننده علیه مگان، همچنان منتشر می‌شوند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی