جوکوویچ پس شکستن رکورد فدرر، مقررات کرونا را زیر پا گذاشت

جوکوویچ آخرین موفقیت خود را با هوادارانش در بلگراد، پایتخت صربستان جشن گرفت

این تنیس‌باز ۳۳ ساله همچنین به عکس‌ گرفتن با هوادارانش پرداخت-PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP

نواک جوکوویچ در هفته جاری دستورالعمل‌های کووید-۱۹ را زیر پا گذاشت تا شکستن رکورد راجر فدرر در تعداد هفته‌هایی که تنیس‌باز شماره اول دنیا بوده، را با هوادارانش جشن بگیرد.

جوکوویچ که در مدت فعالیت‌ حرفه‌ای خود اکنون ۳۱۱ هفته عنوان مرد شماره اول تنیس دنیا را داشته، از سابقه راجر فدرر در این رکورد پیشی گرفته است.

این دستاورد بعد از آن حاصل شد که تنیس‌باز صرب توانست هجدهمین عنوان قهرمانی گرند اسلم خود را با بردن سومین جام پیاپی تنیس استرالیا به دست آورد که نهمین عنوان طی فعالیت حرفه‌ای او و بیش از هر مرد تنیس‌باز دیگری است. راجر فدرر اکنون از این بازیکن ۳۳ ساله، سه قهرمانی کمتر دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جوکوویچ آخرین دستاورد خود را با هوادارانش در بلگراد، پایتخت صربستان جشن گرفت؛ علی‌رغم آن که دستورالعمل‌های‌های مراقبتی کرونا در این کشور مقرر می‌دارد گردهمایی افراد در فضای باز باید به تنها پنج نفر محدود شود. افراد باید فاصله‌ای ۱.۵ متری از یکدیگر حفظ کنند و در اماکن سربسته و محیط‌های باز و شلوغ، همواره ماسک به صورت داشته باشند.

بسیاری از افرادی که گرد آمدند تا این دستاورد جوکوویچ را جشن بگیرند، ماسک‌های ورزشی به صورت داشتند اما تعداد زیادی هم ماسک نزده و بسیاری نیز در محیطی محدود، تنگاتنگ هم ایستاده بودند و تلاش داشتند به این اسطوره ورزشی نزدیک شوند که خود ماسک به صورت داشت و می‌خواست روی سن برود و برای هوادارانش سخنرانی کند.

این تنیس‌باز ۳۳ ساله همچنین به عکس‌ گرفتن با هوادارانش پرداخت.

نشریه اکسپرس گزارش کرد که آقای جوکوویچ در این مراسم گفته است: «امروز روز ویژه‌ای برای من، خانواده‌ام و کل صربستان است. از شما به خاطر این موفقیت متشکرم که موفقیتی نه تنها برای من، بلکه برای کل ملت است.»

© The Independent

بیشتر از ورزش