لیورپول و آربی‌لایپزیگ در مجارستان به دیدار هم می‌روند

مدیر لیورپول، پس از بازی رفت که تیمش دو بر صفر پیروز شد از میزبانی ورزشگاه پوسکاس قدردانی کرد

بازی رفت نیز به دلیل محدودیت‌های سفر دولت آلمان که مانع سفر لیورپول شد، در پایتخت مجارستان برگزار شد-FERENC ISZA / AFP

یوفا تایید کرده است که مکان برگزاری بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین لیورپول و آربی‌لایپزیگ، از ورزشگاه آنفیلد به بوداپست تغییر یافته است.

بازی رفت نیز به دلیل محدودیت‌های سفر دولت آلمان که مانع سفر لیورپول شد، در پایتخت مجارستان برگزار شد. تیم لایپزیگ پس از بازگشت از انگلیس، باید ۱۰ روز  در آلمان قرنطینه می‌شد و این موضوع میزبانی آنفیلد در بازی برگشت را غیرقابل اجرا می‌کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی رفت که تیمش دو بر صفر پیروز شد، از میزبانی ورزشگاه پوسکاس قدردانی کرد. کلوپ گفت: «ورزشگاه درخشانی است. واقعا عالی است. از داخل، کمی شبیه ورزشگاه اتلتیکو مادرید است که برای ما احساس خوبی داشت. این یک استادیوم عالی است. زمین چمن عالی بود. من کاملا مطمئن هستم که این یک استادیوم مناسب برای فوتبال است. بنابراین اگر در آينده پر از تماشاچی شود، فضای عجیبی خواهد داشت.»

یوفا در بیانیه‌ خود اعلام کرده است: «بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان یوفا بین لیورپول و لایپزیگ در ورزشگاه پوسکاس در بوداپست برگزار می‌شود. تاریخ مسابقه، ۱۰ مارس ۲۰۲۱ و زمان شروع مسابقه ساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی، تغییری نکرده است. یوفا از لیورپول و لایپزیگ برای حمایت و همکاری نزدیکشان و همچنین از فدراسیون فوتبال مجارستان، برای کمک و توافق برای برگزاری مسابقه، تشکر می‌کند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش