حاشیه‌های مسابقه برنلی و لیورپول

یورگن کلوپ می‌گوید به‌رغم عصبانیت سادیو مانه، مشکل حل شده است

PAUL ELLIS / AFP

پس از آنکه در مسابقه لیورپول و برنلی مهاجم این تیم، سادیو مانه، از پاس ندادن محمد صلاح عصبانی شد، یورگن کلوپ مانه را بازیکنی «احساسی» نامید. در این مسابقه که در استادیوم تارف مور برگزار شد و ۳-۰ به نفع لیورپول به پایان رسید، مانه گل دوم را به ثمر رساند اما وقتی که در دقیقه ۸۵ با دیووک اوریگی تعویض شد رو به نیمکت کرد و با عصبانیت داد زد.

پس از پایان بازی و خروج بازیکنان از زمین، این بازیکن تیم ملی سنگال هم‌چمنان عصبی به نظر می‌رسید و کلوپ بعدا گفت که عصبانیت او به خاطر تعویض نبوده است. کلوپ در مورد علت عصبانیت او هیچ توضیحی نداد اما تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که مانه از اینکه محمد صالح در یک حمله به جای اینکه توپ را به وی پاس بدهد تصمیم گرفته خود آن را به سمت دروازه شوت کنگ عصبانی شده است.

سرمربی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی آن را تائید نکرد اما ادعا کرد که مشکل مانه اکنون حل شده است. پس از سوت پایان مسابقه کلوپ گفت: «سادیو مانه شخصی احساسی است. ما همه انسان هستیم. اتفاقی رخ داد که مطابق میل وی نبود و ناراحتی وی به خاطر تعویض نبود».

او صرفا ناراحت بود، کاملا مشخص بود. او نمی‌تواند احساساتش را پنهان کند و من این ویژه‌گی او را دوست دارم. به هرحال همه چیز حل شده است. ما در مورد آن صحبت کردیم و همه چیز خوب پیش رفت.

ما انسان هستیم و احساساتی. این اتفاق صرفا به خاطر موقعیتی در بازی بود. غیر ازاین چه می‌تواند باشد؟ تماس تلفنی که نبود. ناراحتی او به خاطر موقعیتی در بازی بود که مطابق میل او پیش نرفت و این کاملا طبیعی است.

آیا او دوباره این رفتار را از خود نشان خواهد داد؟ احتمالا نه، اما به هر حال اتفاق افتاد. او حتی یه کلمه زشت هم به زبان نیاورد، صرفا نسبت به شرایط عادی کمی متفاوت رفتار کرد. من می‌دانم که داستان‌هایی در این باره گفته خواهد شد. خدا را شکر ما یک هفته دور خواهیم بود. اگر شما چیزی در مورد آن بنویسید قطعا آن را نخواهیم خواند، و بعد از یک هفته هم کسی این ماجرا را به یاد نخواهد آورد. مشکلی نیست. وقت مناسبی برای این کار است. واقعا وقت مناسبی است، هیچ مشکلی نیست.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از ورزش