کاردی بی از دادگاه خواست شکواییه افترا را رد کند

در ماه سپتامبر گذشته، شکایتی علیه خواننده رپ ترانه WAP، به دلیل نژادپرست خواندن گروهی از طرفداران ترامپ در پی حادثه‌ای در ساحل همپتونز، اقامه شد

کاردی بی، خواننده آمریکایی موسیقی رپ - Christophe ARCHAMBAULT / AFP

کاردی بی از دادگاه خواسته است که شکواییه‌ای که به اتهام افتراعلیه او و خواهرش مطرح شده را رد کند. شاکیان مدعی هستند که با لفظ «طرفداران نژادپرست ماگا» مورد افترا قرار گرفته‌اند. 

در ماه سپتامبر گذشته، شکایتی علیه خواننده رپ ترانه WAP، به دلیل نژادپرست خواندن گروهی از طرفداران ترامپ در پی حادثه‌ای در ساحل همپتونز، اقامه شد.

شاکیان ادعا می‌کنند که کاردی و خواهرش هنسی کارولینا، به آن‌ها نزدیک شده‌اند و شروع به توهین به ‌آن‌ها کرده‌اند، چرا که یکی از آن‌ها کلاه «ماگا» (MAGA - محفف شعار انتخاباتی ترامپ، «آمریکا را دوباره عظمت بخشیم» به سر داشته است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس اسناد حقوقی به دست آمده توسط شبکه تی‌ام‌زی، دیروز، جمعه (۲۶ فوریه) کاردی و هنسی از قاضی درخواست کردند که پرونده را رد کند.

دفاعیه این خواننده رپ این است که او فقط به دلیل مشهور بودن مورد هدف قرار گرفته است و شاکیان فقط پول می‌خواهند.

این دو خواهر همچنین ادعا کرده‌اند که کلمات مورد استفاده آن‌ها صرفا ابراز عقاید آن‌ها بوده است و افترا نبوده است.

آن‌ها نوشتند: «درمان نازک‌نارنجی بودن، پوست کلفت شدن است، نه ارائه شکوائیه به دادگاه.»

در زمان حادثه، کاردی ویدیویی را توییت کرده بود که ظاهراً صحنه رویارویی او با شاکیان را نشان می‌دهد. آن‌ها ادعا می‌کنند که شاکیان مزاحم هنسی و دوست دختر او، میشل دیاز، شده بودند. هنسی همچنین ادعا کرده است که طرف مقابل رویارویی را آغاز کرده است.

در مقابل، طرفداران ترامپ استدلال می‌کنند که آن ویدیو ویرایش شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی