ادعای تعرض جنسی به کاردی بی در حین پروژه عکاسی

بی‌تفاوتی سردبیر مجله پس از اطلاع از وقوع این مسئله

US rapper Cardi B arrives for Rihanna's 5th Annual Diamond Ball Benefitting The Clara Lionel Foundation at Cipriani Wall Street on September 12, 2019 in New York City.
Angela Weiss / AFP

کاردی بی گفته‌ است در جریان پروژه‌ عکاسی برای یک مجله به او تعرض جنسی کرده‌اند و وقتی به سردبیر مجله گفته است وی اصلا با او همدردی نکرد. 

او که در برنامه‌  داستان‌های ناگفته با مجری رادیو هیپ‌هاپ، انجی مارتینز، مصاحبه می‌کرد گفت که عکاس این پروژه تلاش کرده در ازای انتشار عکس‌هایش در مجله‌ او را وادار به رابطه‌  جنسی کند.  

کاردی به یاد آورد که «عکاس داشت سعی می‌کرد به من نزدیک شود و می‌گفت «خب، دلت می‌خواهد عکست در این مجله چاپ شود؟» سپس آلتش را بیرون آورد! داشتم از عصبانیت منفجر می‌شدم. فقط توانستم بگویم «این وحشتناک است».

من به او گفتم: «تو غلط می‌کنی مزاحم من می‌شوی. اصلاً می‌دانی چیست؟ من دیگر نیستم». ولی می‌دانید چه از همه‌ بیشتر دیوانه‌ کننده است؟ این که من رفتم و قضیه را به مدیر مسئول مجله گفتم و آن آقا فقط به من نگاه کرد و گفت «خب، حالا که چه؟»

کاردی نام مجله، عکاس یا سردبیر مربوطه را نگفت.

وقتی نظر کاردی را درباره‌ی جنبش «من هم» پرسیدند گفت درمنطقه برانکس، محله‌ای که او در آنجا به دنیا آمده و بزرگ شده، تعرض جنسی برای بسیاری از زنان امری عادی و روزمره است.

او گفت «با بعضی دخترهای محله‌مان هم به همین شکل رفتار کرده‌اند. با آدم طوری رفتار می‌کنند که حس کند باید برای هر چیز چرندی کار خاصی انجام دهد. این اتفاق واقعاً هر روز رخ می‌دهد».

کاردی توضیح داد که دیگر امروز با او چنان رفتاری نمی‌کنند، و بعد به شوخی گفت آن‌وقت به آن‌ها می‌گوید «نه، برو به جهنم. الآن در اینستاگرام آبرویت را می‌برم».

این ستاره‌  رپ اخیراً اولین بازیگری‌اش را در مجموعه تلویزیونی جدید جنیفر لوپز به نام شیادان (که ممکن است اسکار ببرد) تجربه کرد. هفته‌  پیش خواننده‌  رپ همکارش ته‌کاشی ۶۹ ادعا کرده بود کاردی عضو گروه رپ ناین ترِی گنگستر بلادز است، اما او این ادعا را رد کرد.

کاردی در توییترش نوشت «من هرگز عضو ناین ترِی نبوده‌ام و هیچ رابطه‌ای با آن‌ها ندارم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر