کاردی بی ۱۰۰ هزار دلار خرج آزمایش کرونا برای موزیک ویدیوی جدیدش کرد

این موزیک ویدیو یکی از پرهزینه‌ترین ویدیوهای ساخته شده در دوران همه‌گیری کرونا است

کاردی بی خواننده موسیقی رپ- Theo Wargo/Getty Images for Universal Pictures/AFP

کاردی بی افشا کرد که ۱۰۰ هزار دلار (۷۶ هزار پوند) صرف آزمایش ویروس کرونا کرده تا مطمئن شود که موزیک ویدیوی «وپ» با ایمنی تهیه می‌شود.

جمعه پیش (۷ اوت) این رپر و خواننده ترانه «رودک یلو» ویدیوی آخرین تک ترانه‌اش را منتشر کرد که «مگان تی استالیون» در آن حضور دارد و دو هنرمند را در خانه‌ای پر از جانوران وحشی و دوستان نامدارشان نشان می‌دهد.

این ویدیو که یکی از پرهزینه‌ترین ویدیوهای ساخته شده در دوران همه‌گیری کرونا است، مشکلات خاص خودش را داشت. کاردی به تارنمای «آی-دی» گفت: «فیلمبرداری ویدیو در دوره کرونا یک کار عجیب و غریب بود.»

او توضیح داد: «مثلا ۱۰۰ هزار دلار فقط بابت آزمایش کرونا دادیم. همه کسانی که در تهیه ویدیو دست داشتند باید آزمایش کرونا می‌شدند. یک ببر و یک پلنگ داشتیم، ولی به خاطر همه‌گیری کرونا و به خاطر ایمنی، با آنها فیلم نگرفتیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاردی ۲۷ ساله که همچنین در پاسخ به کارول بسکین، ستاره سریال «تایگر کینگ»، که گفته بود استفاده از گربه‌سانان بزرگ در ویدیو کاری غیراخلاقی است، گفت: «در این مورد با کارول بسکین صحبت می‌کنم.»

او با اشاره به یک نظریه توطئه که از سوی جو اگزاتیک، رقیب بسکین، در سریال مستند محبوب شبکه نت‌فلیکس همرسانی شده است، گفت: «حرفش مسخره بود، مگر نه؟ ای بابا. انگار که بگوید دختر، تو شوهر نکبتی‌ات را کشتی.»

از زمان انتشار، «وپ» به دلیل ویدیوی حاوی صحنه‌ها و کلمات سکسی هم ستایش و هم نکوهش شده است. 

پس از آن که بن شاپیرو، مفسر دست‌راستی افراطی، آن ویدیو را محکوم کرد، کاردی در چند توییت او را مسخره کرد، از جمله تصاویری از «ویلون اسمیترز» را بازتوییت کرد، شخصیتی از کارتون «سیمپسون‌ها» که وقتی زنان نیمه‌برهنه از جلویش می‌گذرند، چشمانش را می‌پوشاند.

در توییتی نوشت: «باورم نمی‌شود که محافظه‌کاران این قدر از "وپ" عصبانی شده‌ باشند.»

«دی‌جی آی‌مارک‌کیز» هم انتقاد شاپیرو را با آهنگ خودش «ری‌میکس» کرد که اوایل امسال پس از ری‌میکس ویدیوی کرونای کاردی  بی، بسیار پربیننده (وایرال) شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر