ملانیا: ترامپ خوشحال است که دیگر در توییتر نیست

جیسون میلر، مشاور معتمد ترامپ گفت، رئیس جمهوری سابق خوشحال است که دیگر در شبکه های اجتماعی نیست

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا و همسرش ملانیا - SAUL LOEB / AFP

یکی از استراتژیست های سابق کارزارهای انتخاباتی دونالد ترامپ می گوید ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا معتقد است که دونالد ترامپ نسبت به دوره ریاست جمهوریش «خوشحال‌تر» است و از اینکه حساب کاربریش در توییتر حذف شده، خشنود است. 

آقای ترامپ در بامداد روز بیستم ژانویه، روز تحلیف جو بایدن، کاخ سفید را به قصد خانه اش در مارالاگو ترک کرد و از آن هنگام در سکوتی نسبی به‌سر برده است.

جیسون میلر، مشاور معتمد و مدیر سابق کارزارهای آقای ترامپ در گفتگو با نشریه ساندی تایمز گفته که این نخستین بار درطول چند سال گذشته است که دونالد ترامپ به رغم آغاز قریب الوقوع  دادگاه استیضاحاش «حقیقتا آرام» بوده است.

آقای میلر گفت: «تنها ۴۵ نفر دیگر در تاریخ ایالات متحده این تجربه را داشته‌اند که گویی وزن جهان روی شانه‌هایشان بوده.... و سپس بتوانند پس از چهار سال  نفس راحتی بکشند زیرا که دیگر زیر این فشار نیستند.»

او همچنین گفت رئیس جمهوری سابق خوشحال است که دیگر در شبکه‌های اجتماعی نیست. توییتر به‌دنبال شورش‌های روز ششم ژانویه در محل کنگره آمریکا، حساب کاربری آقای ترامپ را با ۸۸ میلیون فالوئر حذف کرد.

آقای میلر ضمن اشاره به اینکه خانم ترامپ هم پس از وقایع اخیر خوشحال است گفت: «او (دونالد ترامپ) گفته که از اینکه دیگر در شبکههای اجتماعی نیست و آماج اتاق نفرتپراکنی شبکه‌های اجتماعی نیست، خوشحال است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«این چیزی است که بانوی اول نیز با آن موافق است. او گفته (از این وضع) بسیار راضی است و آقای ترامپ بسیار خوشحالتر است و از اوقاتش لذت بیشتری می‌برد.»

آقای میلر که خانواده ترامپ را در خروج از کاخ سفید در هلی‌کوپتر نیروی هوایی ویژه ریاست جمهوری همراهی می کرد، گفت که رئیس‌جمهوری سابق «هنگام خروج از کاخ سفید بسیار خوشحال بوده و لحظات پرمحبتی را با خانواده اش گذرانده است.»

آقای میلر به ساندی تایمز گفت: «شاهد این صحنه‌ها بودن لذت‌بخش بود. احساسات رقیقی، در داخل هلی‌کوپتر، در فضا جریان داشت:«برخی از این‌که آن روز، یعنی روز خروج ترامپ از کاخ سفید، فرا رسیده غمگین بودند، اما در عین حال این حس افتخار هم وجود داشت که این موفقیت‌آمیزترین دوره نخست ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده بوده است.»

آقای میلر همچنین گفت رئیس جمهوری سابق اطمینان دارد در دادگاهی که از روز نهم فوریه آغاز خواهد شد محکوم نخواهد شد. او نخستین رئیس‌جمهوری آمریکاست که دوبار توسط کنگره استیضاح شده است.

آقای میلر که یکی از مشاوران ارشد دونالد ترامپ بوده و از انتخابات سال ۲۰۱۶ با او همکاری کرده است، افزود: «او تبرئه خواهد شد. هیچ شرایطی وجود ندارد که در چارچوب آن محکوم شود. بنابراین هیچ فشاری وجود ندارد.»

© The Independent

بیشتر از جهان