تخیف‌های ویژه بخش گردشگری امارات برای مشتریانی که واکسن زدند

اقامتگاه بیابانی باب الشمس به «بهشت باشکوه در دل ‌ماسه‌های بیابان» معروف است

اقامتگاه بیابانی باب الشمس - عکس از babalshams.com

هتلی در دبی، به مشتریانی که واکسن‌ کووید-۱۹ دریافت کرده باشند تخفیف‌های ویژه می‌دهد تا گردشگری در بحبوحه همه‌گیری کرونا، جان تازه‌ای بگیرد.

این هتل مجلل، به نام اقامتگاه بیابانی باب الشمس، به مشتریانی که واکسن زده باشند، در قیمت اتاق‌ها و هزینه غذای رستوران، ۲۵ درصد تخفیف می‌دهد. با حدود یک ساعت رانندگی در بیابان جنوب دبی، می‌توان به این هتل رسید.

زید سلیمان، مدیر هتل اقامتگاه بیابانی باب الشمس می‌گوید: این اقدام نشانگر حمایت ما از تزریق واکسن است و امیدواریم باعث تشویق مردم به واکسن‌زدن شود.

این اقامتگاه که «بهشت باشکوه در دل تل‌ماسه‌های بیابان» نامیده می‌شود، درگاهی به بیابان و بین اهالی ثروتمند دبی معروف است. بیابان‌های اطراف این اقامتگاه نیز زیستگاه جانوران وحشی، از قبیل غزال و انواع پرندگان و مارمولک‌ها است.

امیر نشین دبی که سعی دارد بدون بستن کامل درهای خود به روی گردشگران با همه‌گیری کرونا مقابله کند، هفته پیش در پی افزایش شمار بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان‌ها، تمامی تفریحات حضوری در هتل‌ها و رستوران‌ها را تعطیل کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بسیاری از کسب‌وکارهای خدمات تفریحات دوبی که یکی از هفت کشور امیر نشین امارات متحده عربی است، به مشتریانی که واکسن‌ زده باشند، تخفیف می‌دهند. اوایل این هفته، رستوران‌های دبی، تخفیف‌‌دادن به مشتریان واکسن‌زده را آغاز کردند.

رستوران‌های گروه مهمان‌پذیر دروازه ها در این امیرنشین، با شعار «عشق بدهید نه کرونا» به ساکنانی که دوز اول واکسن را زده باشند، ۱۰ درصد و به آنهایی که دوز دوم را نیز تزریق کرده باشند، ۲۰ درصد تخفیف می‌دهند.

امارات متحده عربی می‌گوید هم‌اکنون از ۱۰ میلیون نفر جمعیت این کشور، حدود ۲.۵ میلیون نفر واکسن زده‌اند. این کشور، واکسن چینی سینوفارم و واکسن فایزر بایونتک را تایید کرده است.

گردشگری، بخشی اساسی از اقتصاد دبی است و گردشگران بریتانیایی یکی از پرشمارترین گروه‌های بازدیدکننده از این کشور هستند. در اوقات عادی هر سال، حدود ۱.۵ میلیون نفر بریتانیایی از امارات متحده عربی دیدار می‌کنند. اکثر آنها به دبی می‌آیند که قطب اصلی گردشگری امارات است.

© The Independent

بیشتر از سفر