عنابستانی پس از انتشار تصاویر برخورد فیزیکی، «عذرخواهی و تشکر» کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی تا کنون چند روایت متناقض ارایه کرده است

علی‌اصغر عنابستانی، یک روز پس از تکذیب سیلی زدن به سرباز وظیفه راهور و ساعاتی پس از انتشار ویدیوی دوربین‌های مدار بسته که درگیری فیزیکی را نشان می‌دهد، مدعی شد، از مردم «عذرخواهی» می‌کند و از سرباز «تشکر».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

عنابستانی ادعا می‌کند که دلیل «تشکر» از عابد اکبری این است که او را به خط ویژه راه نداده است. این نماینده مجلس از حوزه انتخابیه سبزوار باوجود تصاویر موجود از سیلی زدن به سربازی که در حال انجام وظیفه بود، از اعتراف به این اقدام خودداری کرد.

عنابستانی در این ویدیو ادعا می‌کند که «توهین» شنیده و عصبانی شده است.

او روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده بود که به سرباز سیلی نزده و این سرباز وظیفه بوده که هنگام تلاش عنابستانی برای عبور از خط ویژه، به او گفته «هر خری هستی برای خودت هستی تو را راه نمی‌دهم.» اما ساعاتی بعد تصاویر دوربین‌های مداربسته منتشر شد که از فاصله دور نشان می‌‌داد خودروی عنابستانی در خط ویژه متوقف شده و سرباز وظیفه در اثر ضربه به عقب پرتاب می‌شود.

عنابستانی در ویدئویی که امروز منتشر کرده، به اظهارات روز گذشته خود اشاره نکرده است. او در این بیانیه گفته بود که معاون پلیس راهور عذرخواهی کرده و قول برخورد با سرباز «خاطی» را داده است. او از آغاز ماجرا روایت‌های متناقضی ارایه کرده است. عنابستانی نخست ادعا کرده بود که اصولا از خودرو پیاده نشده است.

خودروی حامل عنابستانی روز شنبه چهارم بهمن‌ماه قصد عبور از خط ویژه را داشت که عابد اکبری به حکم وظیفه مانع او شد. تصاویری که از این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، عابد اکبری و شاهدان در صحنه را نشان می‌داد که می‌گفتند نماینده مجلس به صورت سرباز وظیفه سیلی زده و به او توهین کرده است.