آرتتا امیدوار به حضور توماس پارتی در بازی با کریستال پالاس

بازیکن تیم ملی غنا از اتلتیکو مادرید به توپچی‌های لندن پیوست

توماس پارتی (چپ)، هافبک میانی آرسنال و میکل آرتتا مربی این تیم- Michael Regan / POOL / AFP

میکل آرتتا اظهار داشت نزدیک بود توماس پارتی بتواند به بازی آرسنال در جام حذفی که به پیروزی مقابل نیوکاسل یونایتد منجر شد، برسد و امیدوار است این هافبک میانی بتواند برای بازی بعدی در اواسط هفته به میدان مسابقه برگردد.

این بازیکن تیم ملی غنا پس از آن که با امضای قراردادی از اتلتیکو مادرید به این باشگاه رفت، به سرعت یکی از اعضای مهم تیم آرسنال شد. ولی پیش از آن که از ناحیه لگن دچار مصدومیت و زمین‌گیر شود، فقط قادر به ۵ بازی در لیگ بود.

بنابراین، توماس ۶ بازی گذشته آرسنال در لیگ برتر را از دست داده است و آخرین حضور او در میدان بازی در دربی شمال لندن بود و وقتی مهاجم تاتنهام توانست به راحتی به جلو براند و گلی را به ثمر برساند، به شکست آنها منجر شد و مربی آرسنال مجبور شد او را تعویض کند، و توضیح داد که هافبک میانی تیم به خاطر درد شدیدی که تحمل می‌کرد، نتوانست اهمیت آن لحظه را تشخیص دهد.

بسیاری فکر می‌کردند که این بازیکن شماره ۱۸ در بازی جام حذفی در روز شنبه حاضر خواهد شد، اما در هر حال آرسنال برنده این بازی بود، چرا که در دقایق اضافی دو گل را به دست امیل اسمیت رو و پیر امریک اوبامیانگ به ثمر رساندند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما به گفته مربی‌اش، او دست آخر نتوانست در این بازی شرکت کند و بازی بعدی لیگ برتر مقابل کریستال پالاس، هدف واقعی‌تری برای بازگشت او به زمین بازی است.

آقای آرتتا توضیح داد: «ما موقعیت را ارزیابی کردیم و دیدیم او چقدر تمرین کرده و به چه آمادگی‌ای دست یافته است، ولی هنوز کمی تا آمادگی کامل او فاصله داریم. امیدوارم او را در ترکیب تیم در روز پنجشنبه داشته باشیم. بگذارید ببینم او طی دو روز آینده چگونه تمرین می‌کند. در حال حاضر او در وضعیت خیلی خوبی است.»

آرسنال با سه پیروزی پی در پی، که آخرین مورد آن پیروزی تحقیر کننده ۴-۰ مقابل وست برام بود، کمی جای خود را در جدول بهبود بخشیده است. ولی این تیم هنوز در نیمه دوم جدول قرار دارد، زیرا در آغاز فصل شروع ضعیفی داشت.

ظاهرا آرسنال هنوز علاقه‌مند به اضافه کردن هافبک خلاق دیگری در کنار توماس است، اما آقای آرتتا اظهار داشت که اولویت این تیم در ماه ژانویه آن است که فعلا از ظرفیت بازیکنان نیمکت‌نشین خود در ترکیب اصلی بهره ببرد.

© The Independent

بیشتر از ورزش