جدال بزرگان: هفته سوم لیگ برتر انگلستان

جدال اندیشه های کلاپ و آرتتا در بازی لیورپول و آرسنال تماشایی خواهد بود

میکل آرتتا مربی آرسنال و پی یر امریک اوبامیانگ کاپیتان این تیم SHAUN BOTTERILL / POOL / AFP

شواهد حکایت از آن دارد که رقابت برای صدرنشینی جدول لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان این فصل بسیار فشرده خواهد بود. در پایان هفته دوم لیگ، پنج مدعی در صدر جدول دوشادوش هم ایستاده‌اند و فقط تفاضل گل، آنها را از هم جدا می‌کند.

لسترسیتی، اورتون، آرسنال، لیورپول و کریستال پالاس هر یک با دو برد از دو بازی، به دیدار حریفان خواهند رفت. تاتنهام به رهبری ژوزه میورینیو با یک پیروزی و یک تساوی در جای پنجم است و منچسترسیتی، نایب قهرمان فصل پیش، با یک بازی کمتر، سه امتیازی است.

روز شنبه منچستر یونایتد که در بازی افتتاحیه‌اش در خانه مغلوب کریستال پالاس شد، به دیدار برایتون می‌رود. کریستال پالاس، تیمی که این فصل به نظر می‌رسد جان تازه‌ای گرفته، با اورتون روبه‌رو خواهد شد که این فصل با مربیگری کارلو انچلوتی پوست انداخته و بسیار محکم و پخته بازی می‌کند.

شاگردان فرانک لمپارد پس از شکست خانگی در لیورپول، به وست برامویچ می‌روند تا با این تیم که تازه به لیگ برتر صعود کرده دیدار کنند. در آخرین بازی روز شنبه، برنلی میزبان ساتمپتون است.

روز یکشنبه شاهد برخورد دو قدرت سنتی فوتبال انگلستان از دو شهر صنعتی است: شفیلدز یونایتد که فصل پیش بسیار خوب بازی کرد، در برابر لیدز یونایتد قرار می‌گیرد که این فصل به لیگ برتر آمده و تیمی یکدست با ضدحمله‌هایی مهلک دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بازی بزرگ یکشنبه میان منچستر سیتی، قهرمان لیگ در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸، و لسترسیتی، دارنده مقام پنجم فصل گذشته است. جیمی واردی، نوک حمله لستر، فصل پیش با ۲۳ گل برنده کفش طلایی لیگ برتر شد.

آخرین بازی یکشنبه میان وستهام و وولوز است. نونو اسپیریتو سانتو، مربی وولوز، از بهترین مغزهای متفکر تاکتیکی فوتبال امروز شناخته می شود و دیدار این دو تیم حتما تماشایی خواهد بود.

اما پرهیجان‌ترین جدال هفته سوم لیگ، روز دوشنبه میان لیورپول، قهرمان فصل پیش، و آرسنال برنده سوپرجام باشگاه‌های انگلستان برگزار می‌شود. در بازی سوپرجام، آرسنال در ضربه‌های پنالتی لیورپول را شکست داد. هر دو تیم با خرید بازیکنانی نامدار، جان تازه‌ای گرفته‌اند. یورگن کلاپ که هفته پیش تیاگو آلکانتارا را در خط میانی به کار گرفت، احتمالا در این بازی او را از آغاز در ترکیب تیمش جا خواهد داد تا مالکیت توپ و زمین را به دست گیرد. میکل آرتتا هم که بازیکنان بزرگی چون ویلیان و سبایوس را صید کرده، تیمی زهردار و خطرناک می‌نماید.

در آخرین بازی دوشنبه، فولهام و استون ویلام مصاف می‌کنند.

بیشتر از ورزش