رونالدو فراتر از فوتبال

این ستاره فوتبال برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی ورزش و مراسم جوایز فوتبال جهان که در دبی برگزار می‌شود راهی کشور امارات شد

رونالدو سالانه ۳۰ میلیون پوند درآمد دارد- Fabio FERRARI / La Presse / AFP

در حالی که در اکثر نقاط دنیا رقابت‌های ورزشی به دلیل کریسمس تعطیل است، کریستیانو رونالدو، ستاره دنیای فوتبال، به همراه خانواده خود در شهر دبی به سر می‌برد. او پس از آخرین دیدار تیم یوونتوس در برابر فیورنتینا که به شکست این تیم انجامید، برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی ورزش و مراسم جوایز فوتبال جهان که هرساله در همین زمان در شهر دبی برگزار می‌شود راهی کشور امارات شد. این مراسم قرار است فردا یکشنبه با حضور بزرگان فوتبال برگزار شود. سال گذشته نیز رونالدو جایزه این مراسم را به خود اختصاص داد.

از نکات جالب سفر رونالدو به شهر دبی می‌توان به ملاقات و تمرین او با شیخ حمدان بن محمد راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی و رئیس شورای اجرایی اشاره کرد. ولیعهد دبی در حساب اینستاگرامش، ویدئویی از خود در کنار این ستاره پرتغالی منتشر کرده است که در آن هر دو در دبی در حال ورزش هستند. در این ویدئو او در حالی که روی تردمیل می‌دود می‌گوید: «با بهترین‌ها».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کریستیانو نیز از این موضوع ابراز خوشحالی کرده و این عکس را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است. البته دوستی با ولیعهد دبی برای رونالدو مزایایی هم داشته است. او به‌تازگی یک پلاک ماشین از دبی و کشور امارات دریافت کرده که نام و شماره دلخواه او بر آن درج شده است. این شماره پلاک که عدد ۷ و اول حروف اسم او (سی آر) بر آن نقش بسته،  به او هدیه شده است.

از این موضوع که بگذریم، چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر ناراحتی پول پوگبا، هافبک منچستریونایتد در خبرها منتشر شد و این موضوع سران باشگاه یوونتوس را به این فکر انداخت تا شاید بتوانند با توجه به پا به سن گذاشتن رونالدو، شرایطی برای معاوضه این دو بازیکن فراهم آورند؛ این‌طور که به نظر می‌رسد سران باشگاه یکی از دلایل نتیجه نگرفتن این تیم را، کم شدن کیفیت عملکرد رونالدو می‌دانند؛ تا جایی که به نظر می‌رسد مربی این تیم، آندره‌آ پیرلو مجبور شده است شرایط تاکتیکی تیم را تغییر دهد. این در حالی است که رونالدو سالانه ۳۰ میلیون پوند درآمد دارد. این موضوع تا آنجا جدی به نظر می‌رسد که چندی پیش رئیس کمپانی ماشین‌سازی شورلت آمریکا، حامی اصلی مالی تیم منچستریونایتد، اعلام کرد که در تلاش است رونالدو را به اولدترافورد بازگرداند؛ حتی اگر مجبور باشد دستمزد سنگین او را پرداخت کند. حال باید منتظر ماند و دید با تمام این نظرسنجی‌هایی که در مورد این اسطوره انجام می‌شود و حاکی از آن است که وی کماکان در پی کسب عناوین جدید است، آیا او یوونتوس را به مقصد تیم دیگری ترک خواهد کرد یا خیر؟

بیشتر از ورزش