ستایش هندرسون از بازی «بی‌رحمانه» لیورپول در برابر کریستال پالاس

تیم یورگن کلاپ با پیروزی هفت هیچ در مقابل پالاس، به صدر جدول لیگ برتر رفت

کاپیتان لیورپول بعد از زدن چهارمین گل تیمش به پالاس - ADAM DAVY / POOL / AFP

در پیروزی ۷-۰ لیورپول مقابل کریستال پالاس در روز شنبه، جردن هندرسون اولین گل خود را در فصل جاری لیگ به ثمر رساند و از تیمش برای به نمایش گذاشتن برتری خود برابر دروازه حریف ستایش کرد.

سرخ‌پوشان لیورپول در اواسط هفته گذشته با پیروزی لحظه آخر مقابل تاتنهام در خانه خود به صدر جدول رسیدند و با این پیروزی آخر هفته، فاصله خود از سایر رقبا را به ۶ امتیاز رساندند.

بعد از بازی‌های اخیر خارج از خانه، هندرسون احساس کرد که قهرمانان همیشگی به جایگاه خود برگشته‌اند و بازی بدون قید و چیره‌ای از خود به نمایش گذاشته‌اند که از نظر این هافبک میانی «انتظار آن» می‌رفت، ولی این هنوز نتیجه‌ای نیست که درباره آن خیلی هیجان‌زده شد و پنداشت که موجب دستیابی به عناوین قهرمانی خواهد شد.

تاکومی مینامینو، سادیو مین، و روبرتو فیرمینو، هر سه در نیمه اول بازی گل زدند تا بازگشت به بازی را برای کریستال پالاس ناممکن کنند، اما در فاصله میان گل‌های اول و دوم، تیم رقیب نیز که در خانه بازی می‌کرد، فرصت‌های متعددی برای گل زدن داشت که هندرسون در پایان بازی به آنها اشاره کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او به بی‌تی اسپورت گفت: «ما امروز بی‌رحم بودیم. از فرصت‌های خود استفاده کردیم و در بخش اعظم مسابقه بر بازی چیره بودیم. در بعضی موارد کمی بازی بدی داشتیم، ولی خوشحالیم که توانستیم چنین بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و این نتیجه را بگیریم. انتظارمان همین بود. آنها در نیمه اول یکی دو موقعیت داشتند و بازیکن‌های خوبی دارند که می‌توانند برای ایجاد فرصتی برای ضدحمله از آنها بهره بگیرند. ولی با ادامه بازی، ما این تاکتیک را نیز به خوبی محدود کردیم.»

او ادامه داد: «ما فقط به امتیاز بازی نگاه نمی‌کنیم، بلکه به نحوه بازی و عملکرد خود نیز نظر داریم. در اواسط هفته ما خیلی خوب بازی کردیم و باید همین روحیه و سبک بازی را ادامه دهیم و سخت تلاش کنیم. تعطیلات کریسمس برای همه سخت خواهد بود، پس ما باید تا جایی که می‌توانیم پیروز شویم و امتیاز جمع کنیم.»

گل هندرسون، گل زیبای کات‌داری به سمت گوشه بالای دروازه و اولین شوت او به سمت دروازه بود که به احتمال زیاد شانس انتخاب شدن به عنوان گل برتر هفته را دارد، ولی چند گل دیگر در همین بازی نیز رقبای آن گل در زیبایی بودند. او که به شوخی گل خود را به عنوان بهترین گل بازی عنوان کرد، گفت که ترکیب این تیم در فصل گذشته که دربردارنده پایداری و تمرکز بود، باید در بازی بعد نیز اولویت تیم باشد.

او گفت: «شاید گل آخر مو صلاح بهترین گل بازی بود. تمام گل‌های بازی گل‌های خوبی بودند، ولی انتظار آن می‌رفت، چرا که ما تا به حال به اندازه بازی‌های خود طی هفته‌های اخیر بی‌رحم نبوده‌ایم. ما باید از این نتیجه خوشحال باشیم و تنها یک هفته تا بازی بعدی و امتحان سخت دیگری فرصت داریم.»

© The Independent

بیشتر از ورزش