هالی بری: رابطه با دوست‌پسر سابق یک رفیق «گناه کبیره» است

قانون این است که آدم برای ایجاد رابطه، سراغ دوست‌پسر سابق دوستان نزدیک خود نمی‌رود

هالی بری، ستاره سینمای آمریکا- ANGELA WEISS / AFP

هالی بری عنوان کرد که هرگز با همسر سابق یا دوست‌پسر سابق هیچ یک از رفقایش وارد رابطه نخواهد شد. او این کار را یک «گناه کبیره» خواند.

این ستاره سینما  که بازیگر فیلم «کت‌وُمن» است، این سخن را در یکی از ویدیوهای اینستاگرامی خود تحت عنوان «Bad & Booshy» که طی آن او و دوستش لیندسی فلورس به پرسش‌های طرفداران‌ او پاسخ می‌دهند، مطرح کرده است.

او در پاسخ به پرسش یکی از طرفدارانش که پرسید، «آیا هرگز با دوست‌پسر یا شوهر سابق دوست خود وارد رابطه خواهی شد؟» پاسخ داد: «هرگز»

سپس  فلورس وارد گفت‌وگو شد و گفت که او قطعاً با دوست‌پسرهای سابق بری «قرار ملاقات نخواهد گذاشت». بری در حالی که می‌خندید، اضافه کرد: «خوب‌، به درد تو نمی‌خورند.»

این بازیگر ۵۴ ساله درباره استدلال خود توضیح داد: «این یک گناه کبیره است. قانون این است که آدم برای ایجاد رابطه، سراغ دوست‌پسر سابق دوستان نزدیک خود نمی‌رود.»

«اگر من تو را بشناسم، دیگر با دوست‌پسرهای سابق تو کاری ندارم. کار خوبی نیست.»

بری همچنین گفت که او حتی اگر دوست‌پسر سابق رفیقش کسی باشد که به‌اصطلاح عقد آنها در آسمان بسته شده باشد، باز هم با او طرح رابطه نمی‌ریزد.

وی گفت: «همسر ایده‌ال من، دوست‌‌پسر سابق رفیق من نیست.»

به گفته بری، حتی اگر آن مرد تنها چند جلسه با رفیق او قرار مداری گذاشته باشد، این اصل پابرجا است.

بری ادامه داد: «اگر رفیق من فقط دو بار با کسی بیرون رفته باشد، آن شخص دیگر در لیست من نیست. من این طور حس می‌کنم.»

او سپس با اشاره به فلورس اضافه كرد: «آدم‌های زیادی هستند که می‌توانم با آنها قرار بگذارم، ولی اگر تو با کسی برای رابطه سر قراری رفته باشی، دیگر من با او کاری ندارم. همین و بس.»

طرفداران بری که مادر دو فرزند است، با او موافقند. بیش از ۶.۷ میلیون نفر در اینستاگرم او موافقت‌شان را با این گزاره اعلام کرده‌اند.

یکی نظر داده است که «من هم همین‌طور حس می کنم. این قانون است.» یکی دیگر نوشته است که «موافقم هالی.»

از سپتامبر گذشته، بری دوست‌‌دختر ون هانت (خواننده) است.

بری پیش از این از ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ با دیوید جاستیس، از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ با اریک بنت، و از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ با اولیویه مارتینز ازدواج کرده بود.

© The Independent

بیشتر از زندگی