منچستریونایتد در تکاپوی گرفتن مجوز کار برای احمد دیالو

این بازیکن ۱۸ ساله در ساحل عاج به دنیا آمد و در کودکی به ایتالیا نقل مکان کرد

منچستر یونایتد پیشنهادی ۴۱ میلیون پوندی برای خرید بازیکن نوجوان تیم آتالانتا ارائه کرده است - MIGUEL MEDINA / AFP

به گفته اوله گونار سولشر، منچستریونایتد هنوز امیدوار است به‌موقع برای احمد دیالو مجوز کار بگیرد تا او در فرصت نقل‌وانتقال ماه ژانویه به شیاطین سرخ بپیوندد.

در آخرین روز فرصت تمدید شده نقل و انتقالات تابستانی در ماه اکتبر و پیش از کامل شدن تشریفات اداری، یونایتد پیشنهادی ۴۱ میلیون پوندی برای خرید بازیکن نوجوان کناری تیم آتالانتا ارائه کرد.

این بازیکن ۱۸ ساله در ساحل عاج به دنیا آمد و در کودکی به ایتالیا نقل مکان کرد. وی برای ثبت شدن به عنوان بازیکن یونایتد نیازمند مجوز کار است که مراحل اداری آن در حال طی شدن است.

دیالو اولین بازی‌های خود برای آتالانتا را، به عنوان بازیکن تعویضی، در مسابقات سری در مقابل ورونا (که آتالانتا در آن شکست خورد) انجام داد. او سپس در بازی جام قهرمانان در برابر میدتیلند دانمارک به میدان رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سولسشیر مشتاق است این بازیکن نوجوان را در محل تمرین منچستریونایتد در کرینگتون جزو تیم خود ببیند. او همچنین پس از نمایش اخیر او در ایتالیا، از این بازیکن ستایش کرد.

سرمربی یونایتد گفت: «احمد اخیرا چند بار برای آتالانتا بازی کرده است. او پسر جوانی پر از هیجان و استعداد است و امیدواریم که برایش مجوز کار بگیریم تا از ژانویه به ما ملحق شود. بازی این پسر خیلی خیلی هیجان‌انگیز است.»

در آخرین روز فرصت نقل‌وانتقال تابستان، یونایتد با یک بازیکن کناری جوان دیگر هم قرارداد بست: فاکوندو پلیستری از تیم پنارول اوروگوئه.

این بازیکن ۱۸ ساله از زمان ورود خود چهار بار در تیم زیر ۲۳ سال یونایتد بازی کرده است و سولشر می‌گوید که دارد به‌خوبی با محیط منچستر اخت می‌شود. او گفت: «فاکوندو آمد و با تیم اول ما تمرین کرد و کارش خوب بود. نظر ما این بود که باید فرصت بازی پیدا کند. یکی دو بار جزو ذخیره‌ها بازی کرد و کم‌کم جا افتاد. دارد بیشتر به ما عادت می‌کند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش