آرتتا همین منچستر را قهرمان اروپا می‌کرد

منچستر یونایتد چهارشنبه شب با شکست مقابل استانبول بشیک‌شهر دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد

منچستر یونایتد چهارشنبه شب با نتیجه ۱-۲ از بشیک‌شهر شکست خورد- OZAN KOSE / AFP

ایان رایت معتقد است اگر میکل آرتتا سکان هدایت  منچستر یونایتد را به عهده داشت این تیم  قهرمان لیگ برتر می‌شد.

منچستر یونایتد چهارشنبه شب با شکست مقابل استانبول بشیک‌شهر دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد. قبل از این شکست، آخر هفته گذشته این تیم در مقابل آرسنال در لیگ برتر شکست خورده بود.

این مهاجم سابق آرسنال در سخنان خود در یک پادکست گفت که آرتتا اگر فرصتش را می‌داشت قادر می‌بود بهترین بازی را از بازیکنان تحت مدیریت اوله گونر سولشیر [مدیر باشگاه منچستر یونایتد] بگیرد.  

رایت می‌گوید: «می‌خواهم چیزی بگویم. یک چیزی که مثل بمب خواهد ترکید: اگر آرتتا مربی منچستر یونایتد بود، آنها همه را به چالش می‌گرفتند. من اکنون به این مرحله رسیده‌ام که ناهماهنگی منچستر یونایتد را می‌بینم و در عین حال قابلیت‌های عظیم بازیکنان آن را. ما در اینجا درباره پوگبا صحبت می‌کنیم، یک برنده جام جهانی. شما توانزبه را دارید. حتی نمی‌تواند وارد زمین شود. دو تا بازیکن درجه یک و درخشان در جهان.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«مربی از دو بازیکن خط میانی برای دفاع استفاده می‌کند. اما  اگر از توازنبه استفاده می‌کرد، دیگر نیاز به آن کار نداشت. و شما مربی‌ای دارید که کارش واکنش به هیجانات است. اما نگاه کنید به آنچه آرتتا در زمان حضور در آرسنال انجام داده است. ما شاهد تغییر مربیگری هستیم. ما نتایج مربیگری او را در زمین بازی می‌بینیم. تأثیر را می بینیم. به النی نگاه کنید. آرتتا او را پیدا کرد و گفت: «او می‌تواند این کار را برای من بکند، آن کار را برای من بکند.» او از قابلیتهای همه بازیکن‌اش به درستی بهره‌برداری می‌کند.»

«اوله گونر سولشیر مربی تیمی است که آلکس تلس را دارد. تلس قابلیت‌هایی دارد که الان استفاده نمی‌شود.هری مگوایر در حال بازگشت به اوج قابلیت‌های خود است. همه می‌دانیم که هری مگوایر چه کارها که نمی‌تواند بکند. او در کنار  توازنبه و وان-بیساکا و دوزاره‌بانی که در حال یافتن فرم خود است، اینها همه می‌توانند بهتر از اینی که از آنها می بینیم عمل کنند.»

«بازی‌ای که روز گذشته مقابل آرسنال انجام دادند، برای من، برای منچستر، شرم‌آور بود. روی کین مفسر خبر می‌گفت بازیکنان سولشیر را وادار به کناره‌گیری می‌کنند. اما فقط بازیکنان نیستند که این را می‌خواهند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش