جنیفر لارنس: پیش از این با رأی به جمهوری‌خواهان علیه حقوق خودم رأی می‌دادم

لارنس در توییتر نوشت که افتخار می‌کنم که بگویم اینک دموکرات هستم

Daniel LEAL-OLIVAS / AFP

جنیفر لارنس پس از انتشار نقل‌ قولی از وی مبنی بر این که «قبلاً کمی جمهوری‌خواه» بوده است، بیانیه‌ای را برای شفاف‌‌سازی درباره عقاید سیاسی خود منتشر کرد.

بازیگر نقش اصلی «هانگر گیمز» هفته گذشته پس از آن که فاش کرد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ بین جان مک‌کین و باراک اوباما، به نامزد جمهوری‌خواه رای داده است، خبرساز شد.

وی افزود که انتخاب دونالد ترامپ «درک او را از حزب جمهوری‌خواه به کلی تغییر داده است.»

او می‌گوید: «او رئیس جمهوری است که استیضاح شده، که بسیاری از قوانین را نقض کرده، و از محکومیت برتری‌طلبان سفیدپوست امتناع ورزیده است. این همه چیز را تغییر می‌دهد. هیچ چیز حزب جمهوری‌خواه دیگر برای من ارزش ندارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز سه‌شنبه، ۲۷ اکتبر، لارنس از طریق توییتر توضیح داد: «می‌خواهم سابقه رأی خود را که تیتر بسیار از خبرها شده است، روشن کنم.»

«من در یک خانواده جمهوری‌خواه بزرگ شدم و در سال ۲۰۰۸ به جان مک‌کین رأی دادم. اما ریاست جمهوری اوباما و رشد فکری خودم به من فهماند که پیش از این، علیه حقوق خودم رأی می‌داده‌ام. افتخار می‌کنم که بگویم اینک دموکرات هستم.»

لارنس به دنبال یک وقفه در فعالیت بازیگری‌اش به زودی با لئوناردو دی کاپریو، مریل استریپ و تیموتی شالامه، در کمدی طنز «به بالا نگاه نکن» بازی خواهد کرد.

او بخشی از وقت خود را صرف همکاری با سازمان دو‌حزبی رپرزنت‌‌آس (RepresentUs) کرده است که هدفش پاک‌سازی سیاست از فساد است.

© The Independent

بیشتر از فیلم