درخواست از هالیوود برای افشای نام حامیان ترامپ

ستارگان تلویزیون می‌خواهند همه مردم حامیان مالی ترامپ را بشناسند

GREGG DEGUIRE / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

دبرا مسینگ و اریک مک کورمک، ستاره‌های سریال ویل اند گریس، از هالیوود خواسته‌اند پا پیش بگذارد و هرکسی را که در برنامه جمع‌آوری پول برای دونالد ترامپ حاضر می‌شود، در فهرست سیاه قرار دهد.

این برنامه قرار است در جریان هفته Emmys در بورلی هیلز اجرا شود. این بازیگران از نشریات صنعت فیلم و سینما خواسته‌اند اسم کسانی را که برای حمایت از ترامپ حاضر می‌شوند، منتشر کنند.

در پاسخ به گزارشی در باره مراسم جمع آوری پول، مسینگ در یک پیغام توئیتی نوشت :«لطفا فهرست نام حاضران را چاپ کنید. مردم حق دارند بدانند».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مک کورمک در توئیتی افزوده است: «لطفا در مورد هرکسی که در این رویداد حضور می‌یابد، گزارش دهید تا برای بقیه ما روشن شود با چه کسانی نمی‌خواهیم کار کنیم. سپاس».

با وجود یک تندباد بالقوه فاجعه‌بار که به سوی ساحل شرقی امریکا در حرکت است، رئیس جمهور ایالات متحده، بامداد یکشنبه به توئیت‌ها پاسخ داد و ادعا کرد که مسینگ زمانی «عمیقا از من تشکر کرد؛ حتی مرا Sir ناميد». آقای ترامپ افزود: «زمانه چه‌قدر عوض شده است».

قیمت بلیط برای مراسم جمع‌آوری پول با ۱۰۰۰ دلار آغاز می‌شود. گزارش‌ها حاکی است رونا مک دانیل، رییس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه، تامی هیکز، رییس مشترک کمیته برد، پارسکیل، مدیر  کارزار انتخاباتی ترامپ در ۲۰۲۰ و تاد ریکتز، مدیر مالی کارزار پیروزی ترامپ میزبانی رویداد را بر عهده دارند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر