قالیباف به کرونا مبتلا شد

علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس نیز دو بار به کرونا مبتلا شد

بازدید سرزده محمدباقر قالیباف از بخش کرونا در بیمارستان امام خمینی- خبرگزاری خانه ملت

رئیس مجلس شورای اسلامی در توییتر با اعلام این مطلب، نوشت: «یکی از همکاران دفترم به کرونا مبتلا شد، نیمه‌شب پاسخ تست بنده هم اعلام و کرونا مثبت شد. در حال حاضر در قرنطینه هستم و به امید خدا پیگیر امور محوله خواهم بود».

او سه هفته پیش از بخش کرونای بیمارستان امام بازدید کرد و گفت: «امروز در بیمارستان امام، پرستاران و پزشکانی را دیدم که خودشان به کرونا مبتلا شده بودند ولی نگرانی اصلی‌شان ارائۀ بهترین خدمات به بیماران بود.»

پروتکل‌های بهداشتی در ساختمان مجلس چندان رعایت نمی‌شود و عدم رعایت موارد بازدارنده‌ای چون فاصله‌گذاری اجتماعی و پوشیدن ماسک باعث شده است، حدود ۵۰ نفر از نمایندگان و کارمندان مجلس به ویروس کرونا شوند.

در این میان عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ در ۲۳ تیر امسال بر اثر کرونا درگذشت.

علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی نیز در زمان ریاست بر مجلس در فروردین‌ماه به کووید-۱۹ مبتلا شد. هم‌زمان با او آزمایش کرونای علی ربیعی سخنگوی دولت نیز مثبت شد. آقای لاریجانی چند ماه پس‌ازآن نیز دوباره به این بیماری مبتلا شد و بهبود یافت.

«محمدعلی رمضانی دستک» منتخب مردم آستانه اشرفیه یک هفته بعد از انتخابات مجلس و در دهم اسفند و فاطمه رهبر منتخب مردم تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر در ۱۸ اسفند و قبل از شروع به کار مجلس یازدهم بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

بیشتر از