علی لاریجانی دوباره به کرونا مبتلا شد

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در بیمارستان بستری شده است

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام - عکس از تابناک

رسانه‌های داخلی ایران خبر دادند که علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری شد.

به نوشته خبرگزاری‌های داخلی در پی بروز مجدد علائم بیماری کرونا در علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، وی در یکی از بیمارستان‌های تهران و برای مراقبت‌های تکمیلی بستری شده است.

گفته شده که کادر درمانی این بیمارستان، حال عمومی وی را رضایت بخش گزارش کرده است و  با توجه به روند بهبودی به نظر می‌رسد که علی لاریجانی طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

علی لاریجانی در ماه‌های اول شیوع کرونا در ایران به این بیماری مبتلا شده بود.

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در ۱۴ فروردین ماه اعلام کرد که تست کرونا لاریجانی مثبت بوده و او در قرنطینه و تحت درمان قرار دارد.

با شدت گرفتن شیوع کرونا در ایران، عدادی از مقامات کنونی و سابق از جمله فاطمه رهبر، نماینده سابق مجلس، ناصر شعبانی از فرماندهان ارشد سپاه و حسین شیخ‌الاسلام، سفیر سابق ایران در لبنان و سوریه، هاشم بطحایی گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته مقامات بهداشتی کشور شدت‌گیری دوباره شیوع کرونا در ایران باعث شده است تا شرایط بحرانی روزهای اول ورود کرونا به کشور باردیگر در مملکت به وجود آید. 

براساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت ایران، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در کشور جان باخته‌اند و مجموع قربانیان این ویروس به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسیده‌ است. سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفته است که «۱۵ استان ایران از جمله تهران همچنان در وضعیت قرمز و ۱۱ استان در وضعیت هشدار قرار دارند. 

بیشتر از