ثبت بالاترین آمار رسمی مرگ روزانه ناشی از کرونا در ایران

طی شبانه‌روز گذشته ۲۳۹ نفر بر اثر کرونا در ایران جان باختند

آمار رسمی جان‌باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در ایران به نزدیکی ۲۸ هزار نفر رسیده است- ATTA KENARE / AFP

آمار رسمی روزانه مبتلایان کرونا در ایران به ۴ هزار نفر رسید و طی شبانه‌روز گذشته ۲۳۹ نفر بر اثر کرونا در این کشور جان باختند.

آمار رسمی جان‌باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در ایران به نزدیکی ۲۸ هزار نفر رسیده است و همچنان بیشتر استان‌های ایران در شرایط قرمز ابتلا به کرونا قرار دارند.

سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در ایران می‌گوید در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده‌اند که هزار و ۸۲۰ نفر از آن‌ها در مرحله بستری قرار دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته معاون وزیر بهداشت ایران، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنان هم استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

تهران و بیشتر استان‌های ایران در معرض محدودیت‌های بیشتر ناشی از کرونا قرار دارند و راهپیمایی اربعین نیز در این کشور به دستور دولت لغو شده است.

اما هم‌زمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از لغو محدودیت ترافیکی پایان این هفته در محور جاده کرج - چالوس خبر داد و گزارش‌ها از ایران خبر از شلوغی جاده‌ها در این محور می‌دهند. گفته می‌شود بسیاری از شهروندان راهی سفر به شهرهای شمالی ایران هستند و طبق گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، طی این روزها تردد وسایل نقلیه در این محور به صورت دوطرفه جریان دارد. پیش‌تر هم راهداری کشور به دلیل عدم برقراری محدودیت‌های ترافیکی برای جلوگیری از سفر شهروندان ایرانی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

بیشتر از