چهل سال زندان برای متهم به «اخاذی جنسی» از دختران نوجوان

بنجامین جنکینز دختران ۱۳ تا ۱۶ ساله را تهدید به پخش تصاویر برهنه آن‌ها کرده بود

دادگاه بنجامین جنکینز را به ۴۰ سال زندان محکوم کرد-PIXABAY

مردی اهل ایالت جورجیا که او را «اخاذ جنسی سریالی» می‌دانند به جرم تحت فشار قرار دادن حدود ۱۵۰ دختر برای فرستادن عکس و ویدیو از خود با محتوای جنسی به ۴۰ سال زندان محکوم شد. 

بنجامین جنکینز این نوجوانان را تهدید می‌کرد که اگر به خواسته‌هایش تن ندهند، عکس‌هایشان را در فضای مجازی منتشر می‌کند یا برای اعضای خانواده‌شان می‌فرستد.

جنکینز ۲۵ ساله به ۱۲ مورد تولید محتوای هرزه‌نگارانه از کودکان و انتشار هرزه‌نگاری کودکان محکوم شده است که یکی از این موارد در سال ۲۰۱۵ رخ داده بود.

دادستان‌های فدرال می‌گویند جنکینز برای ارتباط با این دختران ۱۳ تا ۱۶ ساله در فضای مجازی از نام‌ها و شناسه‌های مستعار استفاده می‌کرد و آنان را به فرستادن عکس از خودشان متقاعد می‌کرد.

بایونگ پاک دادستان ناحیه شمالی ایالت جورجیا گفت وقتی جنکینز عکس را دریافت می‌کرد شروع به تهدید قربانیان و گرفتن تصاویر بیشتر از آنان می‌کرد.

جنکینز که اهل میبلتون جورجیا است حتی از قربانیانش خواسته بود ویدیوهایی در حال لیسیدن کاسه توالت یا نوشیدن ادرار خود برایش بفرستند.

اگر دختری فوراً به خواسته‌اش تن نمی‌داد شروع به «شمارش معکوس» می‌کرد که سایر عکس‌هایش را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مقامات قضایی می‌گویند اگر قربانی جنکینز را در فضای مجازی مسدود می‌کرد او عکس‌هایش را برای والدین و دوستانش می‌فرستاد و از آن‌ها می‌خواست به دختر بگویند به ارتباطش با او ادامه دهد.

در یکی از جلسه‌های دادگاه اعلام شد که جنکینز عکس‌های قربانیان را برای مردان دیگر هم می‌فرستاد تا برای برقراری رابطه جنسی با دختران تماس بگیرند. او در ماه ژانویه محکوم شده بود اما در هفته جاری حکمش ابلاغ شد.

آقای پاک گفت: «جنکینز از حدود ۱۵۰ دختر برای ارضای انحراف جنسی خود سوءاستفاده کرده است و آسیب شدید روحی به این بچه‌ها و خانواده‌های آن‌ها وارد آورده است.

حجم تحقیری که قربانیان دیده‌اند و نوع رفتارهای انحرافی که جنکینز به آنان تحمیل کرده قابل تصور نیست.

امیدواریم اجرای این حکم در بهبود حال قربانیان شجاع و خانواده‌هایشان اثرگذار باشد.»

دادستان‌ها می‌گویند جنکینز پس از آزادی نیز تحت نظر خواهد بود و باید نامش به عنوان مجرم جنسی ثبت شود.

© The Independent

بیشتر از جهان