انفجار و آتش سوزی در کارخانه بستنی سازی اسلامشهر

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، ساختمانی را در حال سوختن نشان می‌دهند

سه شنبه شب صدای انفجار و دود غلیظی از شهر لبنیات در جاده «شورآباد» اسلامشهر به گوش رسید. در تصاویری که در برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر شده است بخشی از یک ساختمان در حال سوختن است. 

به گزارش «رکنا»، اهالی شهرک امام حسین واقع دراسلامشهر، صدای شدید انفجار در یکی از واحدهای بستنی سازی در حوالی این محله را شنیدند. 

اهالی منطقه گفتند که قسمتی از شرکت میهن در شهر لبنیاتی میهن واقع در جاده شورآباد دچار آتش سوزی شد و آتشنشانان در حال اطفای حریقند. سازمان آتش نشانی تا زمان مخابره این خبر، گزارشی در این زمینه اعلام نکرده است. از جزئیات این حادثه اطلاعاتی در دست نیست. 

بر اساس گزارش‌های خبرگزاری‌های ایران، ماموران هشت ایستگاه آتش‌نشانی از اسلامشهر، تهران، شهریار و چهاردانگه در محل حادثه حضوردارند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در سال ۱۳۹۸ سازمان تعزیرات حکومتی شرکت میهن را در کنار سه شرکت می‌ماس، شرکت شأن دشت (پاژن) ، شرکت لبن دشت (چوپان)، به دلیل گرانفروشی جریمه کرد. 

شرکت میهن به به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد. 

به گزارش سازمان تعزیرات حکومتی  شرکت می‌ماس به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال به علاوه ممهور کردن شرکت به مهر تخلف مرتبه نخست، شرکت شأن دشت (پاژن)  به پرداخت ۹ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال به علاوه ممهور شدن به مهر تخلف مرتبه نخست، شرکت لبن دشت (چوپان) به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال به علاوه ممهور شدن به مهر تخلف نخست محکوم شدند.