برد و جنیفر به هم رسیدند، ما هم به زندگی خودمان برسیم

دیدار برد پیت و جنیفر انیستون توفانی از شایعات اینترنتی به پا کرد

رابطه پیت و انیستون بیش از ۲۰ سال خوراک نشریه‌های زرد را تأمین می‌کرد- Emma McIntyre/Getty Images for Turner/AFP

شب گذشته تعداد زیادی از هنرپیشگان تراز اول در خواندن یک نمایش‌نامه کمدی دهه ۸۰ به قصد خیریه گرد هم آمده بودند.

مورگان فریمن یک متن خنده‌دار ولی شرم‌آور خواند، جولیا رابرتس دایم رشته متن را گم می‌کرد، و شیا لابوف کلا در یک کلاس دیگر عمل کرد. ولی همه چشم‌ها در عمل به برد پیت و جنیفر انتیسون دوخته شده بود.

عملا، این اولین بار پس از حضور پیت به عنوان مهمان در سریال «فرندز» سال ۲۰۰۱ بود که این دو نفر با هم کار می‌کنند، و رابطه نمایشی آنها نمی‌توانست متفاوت‌تر از رابطه ویل کولبرت و رقیب نزدیکش ریچل گرین باشد.

همان‌طور که هر کسی مقدمه و معرفی مؤدبانه یا ناجور خود را ارائه می‌کرد، پیت مستقیم انیستون را خطاب قرار داد که باعث شد مردم به رابطه دوستانه عادی این دو توجه خاصی بکنند.

سپس پیت و انیستون صحنه جنجالی بیکینی فیلم را با هم اجرا کردند. انیستون شخصیت برَد پیت در داستان را (که از قضا او هم «برَد» نام دارد) «بسیار سکسی» خواند، که بیشتر موجب داغ شدن موضوع در میان خوره‌های اینترنتی شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

رابطه پیت و انیستون بیش از ۲۰ سال خوراک نشریه‌های زرد را تأمین می‌کرد، اما به نظر می‌رسدکه  توجه عمومی به این زوج به نقطه اوجی رسیده که از وقتی با یکدیگر بودند تا امروز، سابقه نداشته است.

پس از این که ازدواج پیت و انیستون به جدایی کشید (که بعد هر دو به ترتیب با انجلینا جولی و جاستین تروکس ازدواج کردند)، موضوع رابطه این دو باز سر زبان‌ها افتاد و به سرعت برق در اینترنت ولوله انداخت. مطبوعات و هواداران به یک اندازه هر گونه نشانه‌ای از رابطه این دو (یا چیزی بیشتر از رابطه) را فریاد می‌زنند.

آنها بارها و بارها اعلام کرده‌اند که هیچ چیزی جز دوستی ساده بین آنها نیست، ولی دوستداران هنوز از کوچکترین حرکت آنها داستان می‌سازند.

این دو وقتی امسال در پشت صحنه جایزه انجمن صنفی هنرمندان نمایشی بدون هیچ برنامه قبلی با هم رو‌به‌رو شدند، بلافاصله در سر خط خبرها قرار گرفتند. اصلا انگار نه انگار که هر دو جایزه گرفتند. فقط آن لحظه کوتاه دیدار آنها بود که خبرهای شب را تشکیل می‌داد. حتی توجه کورتنی کوکس، همکار انیستون در فرندز، هم جلب شد و توییتی را «لایک» زد که نوشته بود «هنوز همدیگر را دوست دارند.»

حساسیت روی رابطه پیت و انیستون شاید نشانه‌ای از تلاش برای بیرون کشیدن چیزی از برهوت ازدواج‌های سردمداران دنیای هالیوود باشد.

«انجلینا» دیگر نیست. تام کروز و کیتی هولمز با بدبختی از هم جدا شدند. ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت هم شایعات را تأیید کردند که پای یک مرد دیگر در میان است.

حتی بر سر زوج ظاهرا منسجمی مثل رایان رینولدز و بلیک لایولی هم، وقتی معلوم شد ازدواج آنها در مزرعه برده‌داری انجام گرفته، چندان حساسیت و توافق عمومی به چشم نمی‌خورد.

اگر در هالیوود هیچ ازدواج موفقی وجود ندارد، بقیه ما چه امیدی می‌توانیم داشته باشیم؟

با این سختگیری‌هایی که زوج‌های امروز نسبت به یکدیگر دارند، معلوم است که چرا افسوس روزهای خوش پیت و انیستون را می‌خوریم.

 با این حال، عشق عمومی نسبت به این زوج، به ویژه زمانی که پیت پذیرفت که به انیستون خیانت کرده است، جریحه‌دار شد. در هزاران دفعه‌ای که موضوع این زوج در اینترنت داغ شد، معمولا این واقعیت فراموش می‌شد.

شایعاتی که در نشریه‌های زرد در مورد زندگی خصوصی آنها مطرح می‌شد، اغلب هر دو را مجبور می‌کرد برای خوابندن بازار شایعات با مطبوعات گفت‌وگوهایی انجام دهند.

این دو در بیانیه مشترک طلاق خود گفتند: «برای کسانی که به دنبال این جور چیزها هستند، باید بگوییم که جدایی ما هیچ ربطی به شایعاتی که نشریه‌های زرد به آنها دامن می‌زنند، ندارد.» خیلی مسخره است که این زوج دوباره ناخواسته گرفتار نشریه‌های زرد شدند.

با پوشش پیوسته رابطه نداشته پیت و انیستون، بازار شایعات دوباره داغ شد. حالا می‌گویند این زوج پس از چند بار به هم رسیدن، دیگر قرار است برای همیشه کنار هم بمانند و زندگی کنند. مهم نیست که چنین شایعه‌ای اصلا امکان به وقوع پیوستن ندارد. مهم این است که هر بار این دو به هر نحوی با هم رو‌به‌رو شوند و گفت‌وگویی داشته باشند، توفانی از شایعات سر باز می‌‌کند.

پیت و انیستون به سراغ زندگی خود رفته‌اند. وقت آن رسیده که ما هم به سراغ زندگی خود برویم. این شایعات خنده‌دار را رها کنیم و بگذاریم رابطه‌ای که دو دهه از زمانش می‌گذرد، همان جا باقی بماند.

© The Independent

بیشتر از زندگی