بعد از چهارده سال؛ «پابه‌پای کارداشیان‌ها» بالاخره تمام می‌شود

این مجموعه تلویزیونی درباره ماجراهای زندگی خانواده ثروتمند کارداشیان-جنر است

نخستین برنامه تلویزیونی آنها در سال ۲۰۰۷ روی آنتن رفت- Getty Images via AFP

برنامه «پابه‌پای خانواده کارداشیان‌" بعد از ۲۰ فصل پایان می‌یابد.

این مجموعه واقع‌نمای طولانی نخستین بار در سال ۲۰۰۷ روی آنتن رفت و درباره ماجراهای زندگی خانواده ثروتمند کارداشیان-جنر است.

موضوع این برنامه تلویزیونی عمدتاً بر زندگی سه‌خواهر کارداشیان یعنی کیم، کورتنی و کلویی و همچنین کریس، کندال و کایلی جنر متمرکز بوده است.

این خبر را کیم کارداشیان روز سه‌شنبه (۸ سپتامبر) در توییتر اعلام کرد: درنهایت تأسف تصمیم‌گیری دشواری انجام دادیم و خانواده ما تصمیم گرفت تا به برنامه  "پابه‌پای خانواده کارداشیان‌" پایان دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بعد از ۱۴ سال، تولید ۲۰ فصل، صدها بخش و نمایش‌های اقتباسی متعدد از صمیم قلب سپاسگزار هستیم که در گذر تمامی این سال‌ها بیننده ماجراهای زندگی ما بودید و اوقات خوش و ناخوش، اشک‌هایی را که فروریخت و روابط فراوانی را که شکل گرفت و زندگی بچه‌های ما را تماشا کردید.

کارداشیان پس از تشکر کردن از زحماتی که شبکه تلویزیونی‌ای رایان سیکرست و شرکت تولید پَروَنجایمشان برای تهیه این برنامه متقبل شده‌اند از روی آنتن رفتن فصل آخر آن در اوایل سال ۲۰۲۱ خبر داد.

کارداشیان افزود: بدون برنامه  "پا به‌پای خانواده کارداشیان‌"  جایگاه امروزم را نداشتم. از تمامی بینندگان این برنامه و حامیان من و خانواده‌ام در این ۱۴ سال بی‌نظیری که گذشت از صمیم قلب تشکر می‌کنم.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر