آخرین خبرها از نقل ‌و انتقالات فوتبال اروپا

منچستریونایتد منتظر دونی فن دبیک است و اورتون هم هافبک ناپولی را می‌خواهد

دونی فن دبیک (چپ)، بازیکن تیم آژاکس- Maurice van STEEN / ANP / AFP

بعد از آخرین اخبار زنده نقل و انتقالات تابستانی، عدم قطعیت درباره آینده لیونل مسی هنوز ادامه دارد و این بازیکن دوشنبه و در بازگشت بارسلونا به زمین تمرین حاضر نخواهد بود و سعی دارد انتقال خود به منچسترسیتی را نهایی سازد. درخواست مسی برای ملاقات با رئیس باشگاه، جوزپ بارتومئو برای دستیابی به خروجی دوستانه از تیم، توسط این باشگاه رد شده است که باعث شد این بازیکن ۳۳ ساله نتیجه بگیرد که باید به زور این باشگاه را ترک کند.

منچستریونایتد هم به دنبال جذب دونی فن دبیک، هافبک میانی آژاکس است، اما این بازیکن ۲۳ ساله تصمیم نهایی خود را هنوز اتخاذ نکرده است چرا که به امید دریافت پیشنهادی از جانب بارسلونا است. تاتنهام نیز در میان تیم‌هایی است که ظاهرا به جذب این بازیکن هلندی علاقه‌مند است. اینسلی مایتلند نایلز، هافبک میانی آرسنال نیز ظاهرا خواستار ماندن در باشگاه خود است بعد از آن که در بازی روز شنبه در ورزشگاه کامیونیتی شیلد، به بهترین بازیکن زمین تبدیل شد و گرچه تیم ولوز هنوز مایل به جذب او است اما نیوکاسل پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی برای جذب او را به تعویق انداخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اورتون نیز قرار است زنجیره‌ای از قراردادهای جدید را امضا کند و قراردادی ۲۵ میلیون دلاری برای جذب هافبک میانی ناپولی، الن، نهایی کرده و همچنین دریافت بازیکنی قرضی از رئال مادرید، یعنی جیمز رودریگوئز نیز قرار است در روزهای آینده تایید شود. تیم اورتون همچنین با سرجیو رومرو، دروازه‌بان منچستریونایتد تماس گرفته است که پس از بازگشت دین هندرسون به اولدترافورد از بازیکنان تکمیلی به حساب می‌آید. آرسنال نیز قرار است در هفته جاری به گونه‌ای مضاعف تقویت شود چرا که کاپیتان پیر امریک اوبامیانگ قرار است قرارداد خود را تمدید کند و همچنین گابریل ماگالاس، مدافع لیل نیز قرار است به این تیم بپیوندد. 

© The Independent

بیشتر از ورزش