ویکتوریا بکهام می‌گوید همسرش دیوید «بهترین مدل او» بوده است

این طراح مد اظهار داشت که همسرش «بزرگ‌ترین طرفدار این محصول طلایی» است

دیوید و ویکتوریا بکهام - TOBY MELVILLE / POOL / AFP

ویکتوریا بکهام می‌گوید که همسرش دیوید، حامی بزرگی در زمینه فعالیت‌های زیبایی وی است و او را «بهترین مدل خود» توصیف کرد. 

ویکتوریا بکهام در طول برنامه زنده اینستاگرامی‌اش به همراه «کن پیو» پیرایشگر موهایش، درباره شرکت بهداشتی و آرایشی «ویکتوریا بکهام بیوتی» که اخیرا راه‌اندازی شده است گفت‌وگو کرد. 

این شرکت پس از راه‌اندازی در تاریخ سپتامبر۲۰۱۹، به «جنبش زیبایی پاک» توصیف شد چرا که حاوی محصولاتی است که «تنها از پاک‌ترین مواد تشکیل‌دهنده» استفاده می‌کند. 

ویکتوریا بکهام بیوتی اولین محصولات مراقبت از پوست خود را دو ماه بعدتر عرضه کرد و یک مرطوب‌کننده پوست ارائه کرد که با همکاری پروفسور «آگوستینوس بادر» متخصص طب ترمیمی تولید شده بود. 

بکهام در حین صحبت با پیو پیرایشگر مو، بر ماهیت فراگیر بودن محصولاتش تأکید کرد و اظهار داشت که آن‌ها می‌خواستند مطمئن باشند «هر آن‌چه که ما تولید می‌کنیم بر انواع پوست‌ها و بر همه رنگ پوست‌ در زنان و مردان کارساز است.» 

این طراح مد اظهار داشت که همسرش «بزرگ‌ترین مدل این محصول طلایی» بوده است و او را «بهترین مدل خود» توصیف کرد. 

بکهام هنگام شرکت در این گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی اشاره کرد که همسرش کامنت گذاشته و درخواست محصولات بیشتر از «ویکتوریا بکهام بیوتی» کرده است. 

این طراح ۴۶ساله گفت: «من الان دارم یک پیام از دیوید می‌بینم که می‌گوید سرمش را تمام کرده است. تعدادی از آن را به خانه می‌آورم.» 

این سرم جوان‌سازی سلول ویکتوریا بکهام بیوتی به صورت آنلاین و به قیمت ۱۸۰ پوند برای خریداری در دسترس است. 

در تارنمای این شرکت این محصول چنین توصیف شده است: «مقدار روزانه از این مواد فعال‌کننده باعث تقویت عملکرد مقاومت پوست شده و سلامت نهایی پوست را پشتیبانی می‌کند.» 

این بازیکن حرفه‌ای سابق فوتبال همچنین پستی منتشر کرد که نشان می‌داد کوچک‌ترین فرزندشان یعنی هارپرسون ۹ساله «در حال نگاه کردن به دوربین و لبخند زدن» است. 

در ماه ژوئیه بروکلین بکهام ۲۱ ساله، فرزند ارشد ویکتوریا و دیوید بکهام نامزدی‌اش با نیکولا پلتز را تایید کرد. 

بروکلین این خبر را با انتشار عکسی از خودش و شریک زندگی‌اش در اینستاگرام اعلام کرد، این عکس توسط خواهر کوچک‌ترش گرفته شده بود. 

پلتز در این عکس نامزدی یک پیراهن زرد لیمویی  پوشیده بود که توسط مادر شوهر آینده‌اش طراحی شده بود. 

این پیراهن از مجموعه بهار و تابستان۲۰۲۰ ویکتوریا بکهام است و قیمت آن۱.۴۵۰پوند است، گرچه در حال حاضر با قیمت کمتر به صورت آنلاین در نت‌ای پورتر (Net-A-Porter) در دسترس است. 

دیوید و ویکتوریا هردو پیام‌هایی را برای تبریک به پسرشان منتشر کردند، دیوید در این باره نوشت: «تبریک به این دو انسان زیبا که این مسیر هیجان‌انگیز را در کنار یکدیگر آغاز می‌کنند. ما برای شما خیلی خیلی خوشحالیم بچه ها!» 

ویکتوریا نوشت: «هیجان‌انگیز‌ترین خبر! ما بی‌نهایت خوشحالیم که بروکلین و نیکولا ازدواج می‌کنند! 

برای شما عشق زیاد و خوش‌بختی همیشگی آرزومندم. ما همگی هردوی شما را خیلی دوست داریم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی