خانه‌های جفری اپستین به قیمت ۸۴ میلیون پوند برای فروش گذاشته شدند

این املاک در شهرهای در نیویورک و فلوریدا قرار دارند

یکی از خانه‌های جفری اپستین در خیابان ۷۱ شرقی  منهتن نیویورک-Kevin Hagen/Getty Images/AFP

دو خانه متعلق به سرمایه‌دار بدنام «جفری اپستین»  قبل از خود کشی او در زندان، با هم به مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار (۸۴ میلیون پوند) برای فروش عرضه شده است.

خانه شهری این میلیاردر متهم به سوءاستفاده جنسی از کودکان در منهتن و در فهرست فروش ۸۸ میلیون دلاری (۶۷میلیون پوند) قرار گرفته است در حالی که ملک کنار دریای او در پالم بیچ فلوریدا قیمت درخواستی ۲۲ میلیون دلار (۱۷ میلیون پوند) را دارد.

هر دو خانه او بخشی از دارایی‌های فراوان و املاک او هستند که قبل از دستگیری سال گذشته به اتهام قاچاق جنسی، جمعآوری کرده بود.

او همچنین مالک یک آپارتمان در پاریس، یک مزرعه در نیومکزیکو، و یک جزیره خصوصی در کارائیب بود که در منطقه به نام «جزیره پدوفیلی» (افرادی که به سکس با کودکان گرایش دارند) شناخته شده بود.

گزارش می‌شود که این عمارت ۲۸ هزار فوت مربعی و ۴۰ اتاق خوابه در حال حاضر گران‌ترین ملک برای فروش در نیویورک سیتی است.

یک فهرست در تارنمای املاک و مستغلات خیابان ایزی شرح می‌دهد که این خانه اشرافی دهه ۱۹۳۰ منبع قدرت و فرماندهی مقتدر در ناحیه‌‌ای را در دست داشته که در غنی‌ترین تاریخ نیویورک واقع شده بود.

در این آگهی آمده است: «این عمارت یک بار فرصت داشتن بزرگ‌ترین تک خانه خانوادگی در طول زندگی را در شهر نیویورک ارائه می‌دهد. این مکان برجسته تاریخی خودش به آسانی می‌تواند نماینده یک کنسولگری مجلل، سفارتخانه، بنیاد و یا موزه‌‌ای باشد تا دیگربار تعدادی از بهترین آثار هنری جهان را در خود جای دهد.»

اما خریداران آینده‌نگر از گذشته تاریک این ساختمان که ژوئیه گذشته مورد حمله اف بی‌آی قرار گرفت نیز با خبر خواهند شد.

گفته می‌شود که اپستین تعدادی از دخترها را در خانه شهری‌‌اش مورد سوءاستفاده جنسی قرار داده است، گزارش می‌شود که بعضی از آن‌ها از استودیوی رقص نیویورک استخدام شدند تا برای او ماساژ شهوانی ارائه دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)


گفته می‌شود اپستین این عمارت را با تزئینات عجیب و غریب از جمله یک عروسک آویزان از لوستر به اندازه یک انسان طبیعی، یک نقاشی از بیل کلینتون در یک پیراهن، و یک تصویر دیواری عظیم از خودش در حیاط یک زندان تزئین کرده بود.

در توضیحات ملک پالم بیچ در تارنمای realtor. com آمده است «اقامتگاه ساحلی زیبا» که توسط معمار جان ولک طراحی شده است.

املاک و مستغلات قبلی اپستین در فلوریدا تنها دو مایل دورتر و در شمال تفرجگاه مار– ا – لاگو دونالد ترامپ قرار گرفته است، جایی که خانم «جیفره» به عنوان یک ماساژور آب گرم برای اولین بار گیسلین مکسول را ملاقات کرد، که گفته می‌شود «جیفره» را به عنوان یک برده جنسی به کار گماشته بود.

اپستین در اوت سال گذشته در حالی که منتظر محاکمه بود به زندگی خود خاتمه داد.

پیش‌بینی می‌شود که درآمد حاصل از فروش این خانه‌ها به حساب املاک و مستغلات وی برود که در ماه مه توافق شد برای تأمین صندوق غرامت به قربانیان، مورد استفاده قرار بگیرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی