تخفیف‌های گسترده هتلداران دوبی برای جذب گردشگر

دوبی امید دارد که دوباره رونق را به این شهر توریستی بازگرداند

از تاریخ ۷ ژوئیه ، روی پاسپورت گردشگران برچسبی زده می‌شود که روی آن نوشته «به خانه دوم‌تان بسیار خوش آمدید»-KARIM SAHIB / AFP

هتلداران شهر دوبی تخفیف‌های گسترده‌ای برای مشتریان تابستانی خود در نظر گرفته‌اند تا دوباره رونق را به این شهر توریستی در قلب خاورمیانه باز گردانند.

تخفیف ۵۰ درصدی برای هر شب اقامت، کوپن‌های ۲۰۰ درهمی برای خرید از دوبی‌مال و هدیه ۴۰۰ درهمی برای مجموع ساکنان هر اتاق بخشی از این بسته‌های پیشنهادی هتل‌های این شهر است.

تعدادی از معروف‌ترین هتل‌های جمیرا در دبی، از جمله ساحل جمیرا، جمیرا آل‌ناصم، جمیرا القصر و جمیرا دارالمظیف تا ۴۰ درصد از هزینه‌های اقامت را تخفیف داده‌اند. پیشنهادات اقامتی شامل صبحانه رایگان و ۴۰ درصد تخفیف در کلیه فروشگاه‌های مواد غذایی و آشامیدنی نیز هست.

برخی دیگر از هتل‌های مجلل دوبی، بسته‌های پیشنهادی متنوع و جذابی تهیه کرده‌اند تا گردشگران را به سفر و اقامت در دوبی ترغیب کنند.

پس از کاهش قابل‌توجه در آمار ابتلای جدید به کرونا، هفته گذشته دوبی ممنوعیت پذیرش مسافران و گردشگران خارجی را پس از حدود سه ماه لغو کرد.

مسافران خارجی برای ورود به دوبی باید گواهی سلامت ارائه کنند که از تاریخ صدور آن بیش از چهار روز نگذشته باشد. همچنین مسافرانی که این گواهی را به همراه ندارند موظف‌اند در فرودگاه آزمایش شوند و تا اعلام نتیجه آزمایش رفت‌وآمدشان را محدود کنند.

تمامی بازدیدکنندگان از دوبی ملزم به پیروی از تدابیر بهداشت عمومی‌اند که از سوی مقام‌های دوبی اعلام شد، از جمله تدابیر مورد نیاز برای قرنطینه. 

هم‌چنین، پاسپورت شما باید از زمان ورود به دوبی به مدت حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد. 

از تاریخ ۷ ژوئیه ، روی پاسپورت گردشگران برچسبی زده می‌شود که روی آن نوشته «به خانه دوم‌تان بسیار خوش آمدید»، این ابتکار عمل جدیدی است که درباره همه مسافران به امارات متحده اعمال می‌شود. 

بیشتر از جهان