دفاع دیوید فاستر از اختلاف سنی ۳۵ ساله با زن پنجمش

این آهنگساز کانادایی که ناپدری بلا حدید هم هست یک سال پیش با کاترین مک‌فی ازدواج کرد

دیوید فاستر و همسرش  کاترین مک‌فی- Frazer Harrison/Getty Images/AFP

دیوید فاستر ۷۰ ساله از سه دهه اختلاف سنی که با همسر پنجمش، کاترین مک‌فی ۳۶ ساله دارد، دفاع کرد.

فاستر پیش از این با یولاندا حدید ازدواج کرده بود و ناپدری جی‌جی حدید و دو خواهر و برادرش، بلا و انور، است. او با آخرین همسرش در ژوئن ۲۰۱۹ ازدواج کرد.

این آهنگساز و تهیه‌کننده موسیقی و ترانه‌سرا که تاکنون ۱۶ بار برنده جایزه گرَمی شده است در گفت‌وگو با روزنامه «یواس‌ای تودی» از رابطه‌اش با خانم مک‌فی، خواننده سابق برنامه «بت آمریکایی» گفت.

آهنگساز کانادایی گفت: «ببینید در رسانه‌های اجتماعی بعضی‌ها از ما بدشان می‌آید و همه یک حرفی راجع به تفاوت سنی‌مان می‌زنند. اما خیلی چیزها می‌تواند باعث سقوط رابطه زناشویی شود: می‌تواند مسائل مالی باشد، یا بچه، یا دور بودن از همدیگر، یا بی‌وفایی. یکی از این مسائل هم اختلاف سنی است، اما این فقط به خودِ ما مربوط است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او افزود: «بقیه امور همه مرتبط هستند و این مسائله باعث سقوط ما نمی‌شود.» فاستر گفت او و همسرش «ارتباطی موسیقیایی» دارند.

آقای فاستر پنج دختر از سه ازدواج قبلی خود دارد — بزرگ‌ترین دخترش ۵۰ ساله است یعنی ۱۴ سال بزرگ‌تر از همسر کنونی‌اش. او می‌گوید خانواده‌اش ۱۵ سال است که کاترین را می‌شناسند.

فاستر گفت: «او را ۱۵ سال است که می‌شناسم و آن‌ها هم او را در این مدت می‌شناختند. انتقال راحتی بود و این به لطف هم همسرم و هم دخترانم است که با اوضاع کنار آمدند و خیلی هم با هم خوب هستند.»

او افزود: «سال‌ها است که نه خصومتی هست و نه مشکلی و من هیچ دلیلی نمی‌بینم که این وضع تغییر کند.»

این زوج اخیرا سالگرد ازدواج خود را در قرنطینه جشن گرفتند. فاستر توضیح می‌دهد: «توانستم برایش هدیه و کارت بخرم و باربیکیوی آپارتمانی را هم که در آن زندگی می‌کنیم رزرو کردم. اما هوا خیلی سرد بود و غذا را داخل منزل خوردیم. اما روز خوبی بود.»

نت‌فلیکس، این هفته مستند جدیدی راجع به زندگی فاستر پخش می‌کند: این فیلم نگاهی به حرفه پرفروغ او در تهیه ترانه‌هایی همچون «همیشه دوستت خواهم داشتِ» ویتنی هوستون، «جایی»ی باربارا استرایسند و «چون دوستم داشتیِ» سلین دیان خواهد داشت.

آقای فاستر کارش را از نوازندگی ارگ در گروهی به نام «اسکای‌لارک» در سال ۱۹۷۱ آغاز کرد. ثروت کنونی او حدود ۸۰ تا ۹۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

© The Independent

بیشتر از زندگی