مدیرکل مدیریت بحران: علت انفجار در مرکز پزشکی سینا نشت گاز نبود

دستور بازداشت چهار نفر صادر شد، یک نفر دستگیر شد

تصویر یکی از اتاق‌های عمل پس از وقوع انفجار-عکس از تسنیم

سازمان اورژانس با انتشار جدولی از جزئیات انفجار و آتش‌سوزی در مرکز تصویربرداری سینااطهر در خیابان شریعتی تهران، جان باختن ۱۹ نفر را تایید کرد.

بنابراین گزارش ۱۹ مصدوم نیز در محل درمان شدند و ۹ نفر دیگر به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند که یکی از آنها جان خود را از دست داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

منصور درجاتی، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در گفتگو با ایرنا گزارش‌های مربوط به نشت گاز و اتصالی برق درباره انفجار و آتش‌سوزی شب گذشته در این مرکز تصویربرداری را رد کرد.

به گفته او هر نوع کاستی و کمبود به خود ساختمان بر می‌گردد چون تجمع کپسول‌های اکسیژن و نگهداری نامناسب آنها حادثه‌ساز شده است.

او با اشاره به عملکرد خوب و سریع ماموران آتش‌نشانی در این زمینه گفت: «جزئیات در حال بررسی است اما باید دید این مرکز تا چه میزان استانداردهای لازم را رعایت کرده و آیا دپوی تعداد زیادی کپسول اکسیژن در این مرکز صحیح بوده یا خیر.

در همین حال کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیش‌گیری تهران در گفتگو با تسنیم از صدور دستور بازداشت برای چهار نفر خبر داد. به گفته او یکی از این افراد دستگیر شده و بازداشت سه نفر دیگر نیز در دستور کار است. ظهیری به دلیل بازداشت این افراد اشاره نکرد.

بیشتر از