جام حذفی فوتبال انگلستان؛ منچستریونایتد مقابل چلسی

مسابقات نیمه نهایی ۱۸ و ۱۹ ژوئیه و مسابقات نهایی اول اوت برگزار می‌شود

بازی نیوکاسل یونایتد مقابل منچستر سیتی در یک چهارم نهایی، ۲۸ ژوئن- Shaun Botterill/Pool via REUTERS TPX IMAGES OF THE DAY

قرار است تیم منچستریونایتد در مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلستان (بخشی از بریتانیا) در مقابل تیم چلسی قرار بگیرد و آرسنال با منچسترسیتی مصاف کند.

مسابقات نیمه‌نهایی در استادیوم «ومبلی» در دو روز آخر هفته، ۱۸ و ۱۹ ژوئیه ؛ و مسابقات نهایی در همان محل در روز اول ماه اوت برگزار شود.

کلیه مراحل مسابقات به خاطر مقررات حفظ فاصله اجتماعی مرتبط با بحران کرونا پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز شنبه، یونایتد، ناریچ را ۲ بر ۱ شکست داد و موقعیت خود را در چهار بازی آخر تحکیم کرد. هری مک گوایر، در پایان وقت اضافه و بعد از آن که «تاد کنتول» اوپنرِ «اُدیون ایگالو» را قبول نکرد، به ناریچ گل زد. 

روز یک‌شنبه، چلسی، لستر را ۱ بر ۰ شکست داد و جایگاه خود را به لطف گل «راس بارکلی» در نیمه‌نهایی حفظ کرد.

در همان روز آرسنال شفیلد، یونایتد را در وقت اضافه شکست داد. دنی سبالوس، قلب طرفداران «بلیدز» را دقایقی بعد از آن که دیوید مگ گولدریک گل مساوی را برای میزبان بازی وارد دروازه کرد، شکست. نیکلاس په په در نیمه اول بازی با پنالتی گل را وارد دروازه کرده بود. 

هولدرز سیتی در پارک سینت جیمزِز، ۲ بر ۰ بر نیوکاسل پیروز شد و آخرین جایگاه نیمه‌نهایی را از آن خود کرد. کوین دو برون، با یک شوت مستقیم و رحیم استرلینگ هم گل دوم را وارد دروازه نیوکاسل کرد.

این بازی به طور زنده از شبکه بی بی سی در نیوکاسل پخش شد. آلن شِرر، با توجه به مقررات حفط فاصله اجتماعی موقعیت خود را در زمین فوتبال تغییر می داد.

© The Independent

بیشتر از ورزش