منازعه ستاره‌های «کشتی کج» بر سر ترامپ 

مصطفی علی از جکسون رایکر بخاطر حمایت از ترامپ انتقاد کرد

عکس از صفحه رسمی مصطفی علی در فیس بوک

مصطفی علی، کشتی‌گیر حرفه‌ای و مامور سابق پلیس، روز دوشنبه در توئیتر از جکسون رایکر، که مثل خود آقای علی از ستارگان کشتی کج است، بخاطر توئیتی که او در حمایت از رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، منتشر کرده بود، انتقاد کرد. 

رایکر، تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا که اسم واقعی‌اش چاد لیل است، روز دوشنبه توئیت کرد: «قدرددان رئیس‌جمهوری که داریم هستیم! خداوند آمریکا را حفظ کند. بر آزادی بنا شده‌آیم. دیگر فراموش نمی‌شویم.»

آقای علی که نام واقعی‌اش عادل علیم است با انتقاد از این توئیت نوشت: «خوشحالم که این را پست کردی چون حالا موضعت را می‌دانم. وقتی برادران و خواهران سیاه‌پوست ما عزا دارند تو کسی را تحسین می‌کنی که حاضر به پذیرفتن درد آن‌ها نیست.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اشاره علی به اعتراضات سراسری در آمریکا است که در پی مرگ جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست یک مامور پلیس شروع شده است.

آقای فلوید هفته گذشته در مینیاپولیس در حالی که یک مامور پلیس زانویش را بیش از هشت دقیقه روی گردن او قرار داده بود، درگذشت. اعتراضات به چندین کشور دیگر در سراسر جهان هم کشیده شده‌اند. 

ترامپ تهدید کرده که اگر فرمانداران ایالتی به اعتراضات جاری در آمریکا پایان ندهند او ارتش را به میان می‌آورد. در جریان اعتراضات شاهد شورش، غارت و خرابکاری هم بوده‌ایم.

© The Independent

بیشتر از ورزش