یک‌سالگی‌ کودکی که والدینش را در تیراندازی ال‌پاسو از دست داد

پدر و مادر «پال» در زمان تیراندازی او را از تیررس مهاجم نجات دادند

یادبود ۲۲ کشته شده در تیراندازی ال‌پاسو در ۱۵ آگوست ۲۰۱۹-Sandy Huffaker/Getty Images/AFP

پسربچه‌ای که در جریان تیراندازی سال گذشته در فروشگاه والمارت واقع در ال‌پاسوی تگزاس هر دو والدینش را از دست داد، تولد یک سالگی‌اش را جشن گرفت و در این جشن تنها نبود. 

پال گیلبرت آنچوندو، در زمان وقوع تیراندازی تنها دو ماه داشت و در این واقعه پدر و مادر خود را که تلاش می‌کردند فرزندشان را از تیررس مهاجم نجات دهند، از دست داد. 

اقوام پال می‌خواستند که تولد یک سالگی او خاص باشد و تصمیم گرفتند برای آن برنامه‌ریزی کنند. وقتی مردم شهر از این تصمیم مطلع شدند، برای مشارکت ابراز علاقه کردند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 رئیس باشگاه موتورسیکلت میوئرتوز امی‌سی، به شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز گفت که وی با خانواده آنچودوز بزرگ شده و از همین رو مایل بود برای تولد یک سالگی پال، کاری بکند. 

در روز تولد او، موتورسواران در مراسم شرکت کردند و در مقابل پال و خانواده‌اش سوار بر موتور، رژه رفتند. مردم دیگر با وانت‌ و اتومبیل‌هایشان در مراسم شرکت کردند و هنگام عبور از مقابل پال، با تابلوهایی که پیام‌های تبریک تولد بر آنها نوشته شده بود، برای این کودک یک ساله آرزوهای خوش فرستادند. 

ادواردو پریتو، یکی از موتورسواران گفت:‌ «متاسفانه پدرومادرش اینجا نیستند تا برایش تولد بگیرند، برای همین این برنامه را ریختیم تا تولد یک سالگی خوبی داشته باشد.» 

گیلبرت آنچوندو، پدربزرگ پال ابراز امیدواری کرد که این مراسم در خاطر نوه‌اش بماند و بداند که همیشه از سوی مردمش مورد علاقه و عشق قرار داشته است. 

آقای آنچوندو گفت:‌ «می‌خواهیم یادش بماند که همه اینجا در ال‌پاسو و در جمع مردم ما، از او حمایت می‌کنند و تنها نیست.» 

پال، یک اونیفرم پادشاهی آبی و طلایی به تن و تاجی بر سر داشت که نامش را روی آن نوشته بودند. او همراه با خانواده‌اش از پیاده‌رو، رژه موتورسواران و اتومبیل‌ها را تماشا می‌کرد و گاهی برایشان دست تکان می‌داد.

جاشوا هرناندز، یکی از موتورسواران گفت:‌ «پال نمادی از پاکی است که از تیراندازی بیرون آمده، چرا که باعث شده همه به هم نزدیکتر شوند.»

© The Independent

بیشتر از جهان