مدونا: می‌خواهم در هوای کووید-۱۹ نفس بکشم

نتیجه آزمایش پادتن ویروس کرونا در مدونا، مثبت شد

خواننده ترانه «تعطیلات» (Holiday) می‌گوید او از پادتن‌های لازم برخوردار است - Jamie McCarthy/Getty Images for GLAAD/AFP

مدونا می‌گوید بعد از پاسخ منفی آزمایش خود برای ابتلا به ویروس کرونا می‌خواهد «در هوای کووید-۱۹» نفس بکشد.

خواننده ترانه «تعطیلات» (Holiday) می‌گوید او از پادتن‌های لازم برخوردار است تا از او در برابر ابتلا به این ویروس از سایرین مراقبت کند.

این خواننده ۶۱ ساله با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود نوشت: «روز گذشته آزمایشی دادم که مشخص شد پادتن لازم را در بدن خود دارم. برای همین فردا با ماشین خود ساعت‌ها رانندگی کرده، شیشه‌ها را پایین می‌کشم و در هوای کووید-۱۹ نفس خواهم کشید.»

او ادامه داد: «امیدوارم روزی آفتابی باشد. اخیرا دلم به نوشتن نمی‌رفت ولی بدان معنی نیست که فکر نمی‌کنم و به چیزهایی که می‌خواهم بنویسم یا بگویم نیندیشیده‌ام.»

این ستاره بعد درباره این حرف زد که چگونه عمل کردن بسیار مهمتر از حرف زدن است و در آخر با شوخی با شمع روبه‌رویش صحبت کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «اکنون وقت خوابت رسیده، ای شمع شیطون کوچولو!»

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری می‌گوید هنوز معلوم نیست داشتن پادتن به معنای مصونیت شما در برابر این ویروس بوده یا جلوی ابتلای مجدد به آن را بگیرد.

این خواننده پیشتر در پست دیگری در اینستاگرام درباره این صحبت کرده بود که چگونه یکی از خویشاوندان خود و دو تن از دوستانش را در طول شیوع این ویروس از دست داده است.

مدونا که اشاره نکرد مرگ آنها در اثر ابتلا به کووید-۱۹ بود، این خبر غم‌انگیز را با انتشار ویدیویی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این ویدیو «روز ۹ قرنطینه» نام داشت و در آن مدونا پشت میزی نشسته و با ماشین تحریر تایپ می‌کرد.

او گفت: «طی ۲۴ ساعت گذشته یکی از خویشاوندان من درگذشت، برادر نگهبانم جان باخت و همین‌طور اورلاندو پوئرتا که شخصی بسیار مهم بود و در زندگی من نقشی حیاتی داشت دار فانی را وداع گفت.»

ماه گذشته خواننده آهنگ «مانند یک باکره» (Like a Virgin) یک میلیون دلار به بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» اهدا کرد تا صرف تلاش‌های آنها برای خلق واکسنی برای ویروس کرونا شود.

در ماه مارس مدونا با انتشار ویدیویی از خود، برهنه و محزون در وان حمام خانه، ویروس کرونا را «برابرکننده عظیم» نامید.

در این ویدیو، مدونا که در وان حمام شیری پر از گلبرگ‌های رز نشسته بود اظهار داشت برای این بیماری عالم‌گیر فرقی نمی‌کند اگر فقیر یا ثروتمند باشید.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر