ویکتوریا سیکرت» تصویر خود را تغییر می‌دهد»

ویکتوریا سیکرت در حال تغییر مسیر به سوی آسیا است

ینگ یکی از گران‌ترین هنرپیشه‌های چین است که به عنوان سفیر ویکتوریا سیکرت انتخاب شده است-Getty Images via AFP

موسسه آمریکایی تولید لباس زیر زنانه «ویکتوریا سیکرت»، سفیر جدیدی برای چین انتخاب کرده است.  در حالی که «ویکتوریا سیکرت» در جست‌وجوی بازارهای جدید، می‌کوشد تا تصویر و تجلی خود را تغییر ‌دهد، «ژو دونگیو» می‌گوید، سکسی بودن یعنی «راحت بودن».

ویکتوریا سیکرت اخیرا خانم ژو را به عنوان سفیر جدیدش در چین، و «یَنگ می»، هموطن ژو را به عنوان سفیر کمپانی در آسیا اعلام کرد.

خانم ژوی ۲۸ ساله در غرب احتمالا بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های «زیر درخت زالزالک»(Under the Hawthorn Tree)  و «همزاد» (Soul Mate) شناخته می‌شود.

خانم ینگ نیز یکی از گران‌ترین هنرپیشه‌های چین است که در فیلم‌های پرطرفدار تلویزیونی در آسیای جنوب شرقی، کره جنوبی، و ژاپن ظاهر شده است.

ناظران می‌گویند که انتخاب دو هنرپیشه محبوب، نمایانگر آن است که ویکتوریا سیکرت در حال تغییر مسیر به آسیا برای یافتن بازارهای جدید و بهبود اوضاع مالی موسسه است.

ویکتوریا سیکرت در گذشته طبق سنت، در تبلیغ و ارائه تولیداتش از «مدل» استفاده کرده است، نه هنرپیشه. به همین دلیل، کارشناسان می‌گویند شاید این شرکت قصد دارد تصویر سکسی خود را با تصویر دیگری تعویض کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حانم ژو در یک ویديوی تبلیغاتی ویکتوریا سیکرت می‌گوید:«من سکسی بودن را راحت بودن بیان می‌کنم، و این که فرد بتواند خود را در شرایطی طبیعی حس کند و حرکت دهد.»

«این ما هستیم که باید (مفهوم) سکسی بودن را تعیین کنیم، نه آن که آن را برایمان تعیین کنند.»

خانم یَنگ که یکی از چهره‌‌های مشهور و سرشناس و پرطرف‌دار چین است، می گوید که نقش او در همکاری با ویکتوریا سیکرت، بیان تصویری متفاوت از این موسسه است.

او گفت: «می‌خواهم از طریق یک تعبیر کاملا متفاوت، از سکسی بودن یک بیان طبیعی زندگی بسازم که نیرویی مثبت‌تر و مفیدتر شود.»

انتخاب این دو شخصیت، به‌رغم شکست توافق با شرکت خصوصی «سیکامور و شرکاء» در خرید سهام و کنترل ویکتوریا سیکرت صورت گرفته است.

روز چهارشنبه، سرمایه‌گذاران شرکت سیکامور که در نیویورک مستقر است، از پرداخت مبلغ ۵۲۵ میلیون دلار برای خرید سهام اکثریت ویکتوریا سیکرت منصرف شدند.  

موسسه «ال برندز»، صاحب ویکتوریا سیکرت، می‌گوید قصد دارد از سیکامور به خاطر تجدیدنظر در ادغام دو شرکت، شکایت کند. در صورتِ طرح شکایت ویکتوریا سیکرت از سیکامور، این نخستین دعوای قانونی بر سر لغو توافق ادغام بازرگانی به دلیل شیوع ویروس کرونا خواهد بود. 

در ماه فوریه، نشریه نیویورک تایمز گزارش داد که ویکتوریا سیکرت به خاطر «قلدری علیه کارمندان و مدل‌های ارائه دهنده طرح‌های شرکت» سخت به باد انتقاد گرفته شده است.

در سال گذشته نیز، اد رازک، رئیس اداره بازاریابی این موسسه، به خاطر اظهاراتش دایر بر این که ویکتوریا سیکرت از مدل‌های تراجنسی و سنگین‌وزن یا درشت‌هیکل استفاده نمی‌کند، زیرا به گفته او «این شو (ویکتوریا) یک رویا (fantasy) است»، مجبور به کناره‌گیری شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی