بیبی فیس: مدونا از مایکل جکسون خواسته بود لباس دخترانه بپوشد

ادموندز و رایلی، در یک نبرد اینستاگرامی پرونده خاطرات دهه ۹۰ میلادی خود را باز کردند

مدونا خواننده آمریکایی- AFP

مدونا یک بار به مایکل جکسون گفته بود که باید برای اجرای مشترکشان در یک موزیک ویدیو،«دخترانه لباس بپوشد.» 

کنت ادموندز «بیبی فیس» تهیه کننده، این ادعا را در یک برنامه زنده اینستاگرامی نبرد تولید، با رقیب سابق، تدی رایلی، مطرح کرده است. 

ادموندز به خاطرات خود از حرف‌های جکسون اشاره کرد که گویا به او گفته بود، «بیبی فیس، تو باور می‌کنی که مدونا از من می‌خواهد مانند یک دختر لباس بپوشم؟»

ادموندز در ادامه گفت که مایکل جکسون به او گفته بوده است: «من هرگز این کار را نمی‌کنم. مدونا می‌خواست همه چیز را عوض کند. احمقانه است.» او افزود: «جکسون واقعا عصبانی شده بود.»

قرار بود مدونا و مایکل جکسون در ابتدا برای تولید ترانه پر فروش ۱۹۹۲ جکسون «در پستو» (اشاره به پنهان نگه‌داشتن هویت/ هویت جنسیتی) با یکدیگر همکاری کنند. جکسون با عنوان انتخابی‌اش برای آن آلبوم، با ستاره موسیقی پاپ تماس گرفت و امیدوار بود که او متن ترانه را با الهام گرفتن از آن عنوان بنویسد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مدونا در مصاحبه ای در سال ۱۹۹۲ گفته بود: «من شروع به نوشتن کلمات و گرفتن ایده و این جور چیزها کردم و بعد به او نشان دادم، اما جکسون آنها را نپسندید. فکر کنم چیزی که او می‌خواست،‌ یک عنوان تهییج‌کننده بود ولی... تاحدی... نمی‌خواست متن ترانه کاملا مثل عنوانش (تحریک‌آمیز) باشد.» 

مایکل جکسون در نهایت این ترانه را به تنهایی به بازار عرضه کرد. در ویدیوی آن، جکسون در حال رقص و تحرک معمولش همراه با نائومی کمبل در صحرا به‌چشم می‌خورد. 

نبرد اینستاگرامی ادموندز و رایلی، که با خوش‌نیتی پیش رفت و مخاطبان زیادی در روزهای اخیر جذب کرد، نیم میلیون بیننده داشته است. در این برنامه آنها پرونده خاطرات دهه ۹۰ میلادی را گشودند و از ماجراهای خود در استودیو گفتند. 

میشل اوباما، ماریا کری، و جنت جکسون در میان ستاره‌هایی هستند که در این نبرد اینستاگرامی شرکت کردند. 

© The Independent

بیشتر از موسیقی