پخش قسمت ویژه سریال «فرندز» به تاخیر افتاد

این قسمت به دلیل ویروس کرونا دیرتر روی آنتن خواهد رفت

قرار است همه ستارگان این سریال کمدی در این قسمت هنرنمایی کنند- Getty Images

قسمت ویژه سریال فرندز(دوستان) که بنا بود همزمان با آغاز به کار شبکه «اِچ‌بی‌او مکس» در تاریخ ۱۵ ماه مه پخش شود، به دلیل ویروس کرونا با تاخیر به روی آنتن خواهد رفت.

شبکه اِچ‌بی‌او ماه فوریه اعلام کرده بود که این قسمت ویژه بدون فیلمنامه ساخته خواهد شد و همه ستارگان این سریال کمدی - جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیزا کوودرو، مت لِبلانک، دیوید شووئیمِر و متیو پری - در آن هنرنمایی خواهند کرد.

پیش از این شبکه اِچ‌بی‌او مکس در نظر داشت تا این قسمت ویژه را لیست برنامه‌های افتتاحیه خود قرار دهد اما توقف تولید به دلیل بروز بحران کرونا مانع از انجام آن شد. 

این خبر برای اولین بار توسط وبسایت خبری دِدلاین اعلام و سپس ایندیپندنت تاییدیه خبر را از نماینده اِچ‌بی‌او مکس دریافت کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در حال حاضر زمان پخش این قسمت ویژه مشخص نیست.

این سریال کمدی حدود ۱۶ سال پیش بعد از ۱۰ فصل به اتمام رسید. یک قسمت ویژه  در سال ۲۰۱۶ توسط شبکه اِن‌بی‌سی بدون حضور متیو پِری ساخته شد. در ماه فوریه که شبکه اِچ‌بی‌او مکس درمورد نحوه ساخت قسمت جدید اعلام کرد که فیلمبرداری در محل قبلی ساخت سریال، استودیوی برادران وارنر واقع در بِربنک کالیفرنیا و بدون فیلمنامه از پیش نوشته شده انجام خواهد شد.

کوین رِیلی، مدیر بخش محتوای اِچ‌بی‌او مکس در هنگام اعلام این خبر گفته بود: «به نظرم اسم این قسمت را می‌توان "اون موقعی که همه دوباره دور هم جمع می شوند" گذاشت. ما دیوید، جنیفر، کورتنی، مت، لیزا و متیو را برای یک قسمت ویژه اِچ‌بی‌او مکس دور هم جمع می‌‌کنیم که این قسمت می‌تواند در کنار قسمته‌ای دیگر سریال قرار بگیرد.»

او افزود: «من از اوایل ساخت این مجموعه با آن آشنا شدم و این شانس را داشتم تا سال‌ها بعد بر روی آن کار کنم و خوشحالم که می‌بینم رضایت نسل‌های مختلف را به خودش جلب کرده. گردهم آمدن "دوستان" و مخاطبان آن - چه مخاطبان اصلی و چه نسل جدید- به صورت زنده و متحد کردن نسل‌های مختلف مخاطبان، ورود به دوره‌ای جدید محسوب می‌شود.»

© The Independent

بیشتر از فیلم