ترغیب شاهزاد ویلیام و کیت میدلتون به مراقبت از سلامت روان

آنها گفتند:‌ «با برداشتن گام‌های کوچک هر روزه، می‌توانیم برای دوران پیش رو آماده باشیم.» 

دوک و دوشس کمبریج - Tolga AKMEN / AFP

دوک و دوشس کمبریج مردم بریتانیا را به مراقبت از سلامت روانی خود در دوران انتشار ویروس کرونا ترغیب کردند. 

این زوج سلطنتی بریتانیا از توصیه‌های جدید انتشار یافته از سوی آژانس سلامت عامه انگلیس درمورد بهداشت در دوران همه‌گیری بیماری حمایت کردند. 

توصیه‌های جدید که از سوی خیریه‌های سلامت روان تهیه شده و مورد تایید و اطمینان‌دهی سرویس سلامت همگانی قرار گرفته است، به مردم می‌گوید که برای ارتباط با دوستان و خانواده از تکنولوژی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی بیشترین استفاده را داشته‌ باشند و تا جای ممکن الگوی خواب همیشگی‌شان را دنبال کنند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«آژانس سلامت همگانی انگلیس» همچنین پیشنهاد کرده است که مردم سرگرمی‌های جدیدی برای خود انتخاب کنند که به گفته این نهاد، به آنان کمک کند در دوران انزوا،  به بهبود خلق‌وخو و مقابله با اضطراب کمک کند. 

این دستورالعمل همچنین شامل توصیه‌هایی برای  افرادی است که از قبل مشکلات روحی و روانی داشته‌اند و راهنمایی‌های دسترسی به کمک حرفه‌ای در اختیار آنان قرار می‌دهد. 

حفظ سلامت جسمی نیز مهم است و این دستورالعمل، انجام  تمرین‌های ورزشی خانگی، خوردن غذاهای سالم و پرهیز از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل توصیه می‌کند. 

«آژانس سلامت همگانی انگلیس» گفت که پزشکان و مراکز خدمات روحی و روانی در تلاشند تا خط تلفن ویژه‌ ۲۴ ساعته‌ای را برای افرادی که شاید مشکل داشته باشند، اختصاص دهد. 

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در اظهار نظری درباره این توصیه‌نامه گفتند:  «چند هفته اخیر برای همه اضطراب‌آور و پرتشویش بوده است. باید هم را حمایت کنیم و راه‌هایی را برای مراقبت از سلامت روان خود بیابیم.» 

این زوج گفتند کهاین تمهیدات و توصیه‌های این بخش پزشکی و سلامت برای کمک به مردم در حفظ و تامین امنیت روانی، نکته مثبتی است. 

آنان گفتند:‌ «با برداشتن گام‌های کوچک هر روزه، می‌توانیم برای دوران پیش رو آماده باشیم.» 

نادین دوریس، وزیر بهداشت روان بریتانیا که پیشتر در ماه جاری مبتلا به کووید-۱۹ شناخته شد، نیز اعلام کرد که دولت به سازمان‌های عمده خیریه بهداشت روان، پنج میلیون پوند اضافی کمک می‌کند تا خدماتشان را گسترش دهند. 

خانم دوریس گفت:‌ «وقتی فهمیدم ویروس کرونا دارم، دچار دلهره و ترس شدم. برای کسانی که از قبل از اضطراب و دیگر مشکلات روحی رنج می‌برده‌اند، این وضعیت می‌تواند چالش جدید و دشواری باشد.» 

او گفت، اگر قرار باشد ویروس کرونا را شکست دهیم و جان‌ها را نجات دهیم، باید در خانه بمانیم. 

او افزود:‌ ‌«حمایت از مردم برای مراقبت از سلامت روانی‌شان، بسیار مهم است و این توصیه‌نامه ارزش بسیاری دارد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی