تجدید نظر هواپیمایی امارات در تصمیم توقف پروازها

پروازها به ۱۳ مقصد ادامه می‌یابد

این شرکت هواپیمایی پیشتر اعلام کرده بود که از روز ۲۵ مارس همه پروازهای مسافربری خود را متوقف می‌کند-REUTERS

شرکت هواپیمایی امارات پس از اینکه اعلام کرد تحت تاثیر شیوع گسترده کووید-۱۹ (کروناویروس)، از روز چهارشنبه همه پروازهای خود را متوقف می‌کند، در تصمیم خود تجدید نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این خط هوایی اعلام کرد که درخواست‌هایی از دولت‌ها و مشتریان برای ادامه فعالیت‌ها دریافت کرده و از همین رو به جای گزینه توقف همه پروازها، تعداد پروازها را از ۱۵۹ مقصد به ۱۳مقصد کاهش می‌دهد.

بریتانیا، سوئیس، هنگ‌کنگ، تایلند، مالزی، فیلیپین، ژاپن، سنگاپور، کره جنوبی، استرالیا، آفریقای جنوبی، ایالات متحده آمریکا و کانادا کشورهایی هستند که هواپیمایی امارات همچنان به آنها پرواز می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تجدید نظر هواپیمایی امارات در تصمیم خود چند ساعت پس از آن انجام شد که این خط هواپیمایی اعلام کرد از روز ۲۵ مارس همه پروازهای مسافربری خود را متوقف می‌کند.

این شرکت قصد دارد برای مدت سه ماه پایه دستمزد کارمندان خود را بین ۲۵ تا ۵۰ درصد کاهش دهد اما فعلا برنامه‌ای برای تعدیل نیرو ندارد.

شیخ احمد بن سعید آل‌مکتوم، مدیرعامل هواپیمایی امارات می‌گوید، اوضاع را به دقت زیر نظر دارد و پس از آنکه شرایط اجازه دهد، خدمات‌رسانی معمول به مشتریان از سرگرفته می‌شود.

امارات متحده عربی روز جمعه دو مورد مرگ ناشی از کووید-۱۹ را اعلام کرد. در حال حاضر ۱۵۳ نفر در این کشور به این بیماری مبتلا هستند و ۳۸ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بیشتر از جهان