قرنطینه گروهی سه رفیق مسن که همه عمر با هم دوست بودند

آنها وقتشان را صرف باغبانی و تماشای سریال خواهند کرد

طبق دستورالعمل‌های دولت بریتانیا، افراد بالای ۷۰ سال باید به‌ویژه مراقب باشند و فاصله اجتماعی را در دوران همه‌گیری ویروس کرونا رعایت کنند. (عکس آرشیوست) - EVA MARIE UZCATEGUI / AFP

سه زن سالمندی که تمام عمر با هم دوست بوده‌اند، گفته‌اند که تصمیم دارند همراه هم به قرنطینه بروند. آنان گفتند در دوران جدا کردن خود از بقیه، وقتشان را با باغبانی و تماشای سریال «ملکه» در شبکه نتفلیکس سپری خواهند کرد. 

این دوستان نزدیک به نام‌های دورین، دوتی و کرول، در برنامه «برک‌فست» (صبحانه) در شبکه بی‌بی‌سی حاضر شدند و درباره وضعیت خانگی خود صحبت کردند. 

طبق دستورالعمل‌های دولت بریتانیا، افراد بالای ۷۰ سال باید به‌ویژه مراقب باشند و فاصله اجتماعی را در دوران همه‌گیری ویروس کرونا رعایت کنند. 

این به معنای تدابیر ویژه، از جمله اجتناب از تماس با افرادی با نشانه‌های بیماری کووید-۱۹، و همچنین پرهیز از تجمع‌ها و تماس‌های رودررو با دوستان و خانواده نیز می‌شود. 

دورین، در گفت‌وگوی ویدیویی با جین مک‌کوبین از شبکه بی‌بی‌سی، گفت که برنامه گروه سه‌ نفره‌شان این است که هفته اول را هر یک در خانه خودش و به تنهایی بگذراند و اگر «هنوز حالشان خوب بود» آن‌وقت تصمیم می‌گیرند که «در خانه کدام یک با هم به سر ببرند.» 

دورین همچنین گفت که خانه همه آنها اتاق کافی برای همه دارد و «از نظر اتاق‌خواب و از این قبیل، مشکلی نداریم.»

 دورین همچنین با اشاره به دوستش که کنارش نشسته بود، گفت:‌ «الان در خانه کرول هستیم. دوتی باغچه زیبایی در خانه‌اش دارد که برای ورزش عالی است.» 

او درباره مواقع احتمالی ایجاد مزاحمت برای همدیگر در دوران زندگی با هم در یک خانه، گفت:‌ «برای مواقعی که روی اعصاب همدیگر باشیم، یک اتاق جلویی دارم. این اتاق می‌تواند به درد بخورد. نتفلیکس هم دارم و می‌توانیم سریال ملکه را تماشا کنیم.»

دوتی، که در ویدیو پشت سر کرول ایستاده بود، گفت: «در صورتی که شرابمان تمام شود هم یک ذخیره شراب در نظر گرفته‌ایم.»

در اینجا هر سه زن جام‌ها و بطری شراب را به سلامتی همدیگر بالا بردند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چندین کاربر رسانه‌های اجتماعی از این سه زن و دوستی دیرینه‌شان که در مراحلی چون سوگ و طلاق در زندگی در کنار هم بوده‌اند، تقدیر کرده‌اند. 

یک نفر نوشت:‌ «یک باند دخترانه ابدی.»

دیگری نوشت: «چه زنان فوق‌العاده‌ای. می‌خواهم وقتی بزرگ شدم عضو گروهشان بشوم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی