جسیکا سیمپسون و توقع مردم برای اندامی ایده‌ال

جسیکای ۳۹ ساله می‌گوید به مصرف قرص‌های لاغری متوسل می‌شده

شلوارکی که جسیکا در فیلم «دوکز آو هَزِرد» پوشیده بوده «مرزهای ایده‌آلی اندام او را تعیین کرده-Warner Bros-Motion pictures/entertainment company

جسیکا سیمپسون می‌گوید شلوارک «دِیزی دوک» که در فیلم «دوکز آو هَزِرد» پوشیده بوده «مرزهای طلایی» و ایده‌آل را برای اندام او تعیین کرده و پس از آن، پانزده سال توجه عموم به وزنش را به دنبال داشته است.

سیمپسون در کتاب خاطرات جدیدش تحت عنوان «کتاب باز» می‌گوید، این لباس اسطوره‌ای «جسیکا با اندامی ‌بی‌نقص را خلق کرد که داستان "چاق است یا لاغر" را برای سال‌های بعدی فعالیت‌های هنری او به دنبال آورد.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

جسیکای ۳۹ ساله می‌گوید وقتی اندامش با استاندارهای ایده‌آل زیبایی مطابقت نداشته به مصرف قرص‌های لاغری متوسل می‌شده است.

سیمپسون در گفتگو با نشریه پیپل، با اشاره به قضاوت جامعه گفت: «غم‌انگیز بود و من خودم را به خاطرش تنبیه می‌کردم. قرص‌های لاغری می‌خوردم. (قضاوت) آن‌ها را می‌شنیدم. هربار روی صحنه می‌رفتم، و هربار از در خانه بیرون می‌رفتم، پس ذهنم آن را می‌شنیدم.»

سیمپسون می‌گوید یکی از دردنا‌ک‌ترین بخش‌های آن نقص‌های (اندام) او از نظر جامعه بوده که او را علنا مورد انتقاد قرار می‌داده است.

او افزود: «فکر می‌کنم همه ما به آینه نگاه می‌کنیم و همیشه کاملا راضی نیستیم. منظورم این است که همه ما عیب‌هایمان را می‌بینیم. بعضی از آن‌ها را دیگران نمی‌بینند، اما نقص‌های من در معرض دید و حمله سایرین بود. بعضی جنبه‌های آن اصلا عیب نبود، اما تبدیل به عیب‌هایی می‌شد که خودم از آن خبر نداشتم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#OpenBook Tour I’m coming for you! First stop - NYC #OpenBookLOOKS

A post shared by Jessica Simpson (@jessicasimpson) on

تور کتاب باز به سویت می‌آیم! ایستگاه اول – نیویورک سیتی – شمایل‌های کتاب باز

به گفته سیمپسون ، بد ترین مورد کنجکاوی در مورد اندام او در سال ۲۰۰۹ بود، که تصاویر او در «شلوار جین مادر» در شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده‌ای منتشر شد.

سیمپسون در گفت‌وگو با هدا قطب، مجری برنامه «تودی» گفت: «این تصویر که در سراسر دنیا پخش شد، دلم را شکست. نه خود تصویر بلکه زیرنویس آن، مثل همه زیرنویس‌ها.»

سیمپسون به نشریه «پیپل» گفت، رویارویی مداوم با قضاوت‌های مردم باعث شده او دیگر اظهار نظرهایی را که در مورد اندامش می‌شود نخواند، حتی اگر تعریف از او باشد – زیرا تمرکز او روی ظاهرش نیست بلکه تلاش برای پرهیز از الکل و فعال بودن برای کودکانش است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wishing you a very Merry Christmas from our family to yours

A post shared by Jessica Simpson (@jessicasimpson) on

از طرف خانواده‌ام برای شما و خانواده‌تان آرزوی کریسمسی خوش دارم.

هرچند جسیکا بیشتر سال‌های فعالیت هنری‌اش، به خاطر اندامش زیر فشار بوده، می‌گوید خوشحال است که زمان و ارزش‌ها در حال تغییرند.

او به این نشریه گفت:«خدا را شکر می‌کنم زمان قدری در حال تغییر است و مردم از خودشان دفاع می‌کنند و نشان می‌دهند که موجودیتشان تنها به اندامشان محدود نمی‌شود. امیدوارم بتوانم بخشی از این تغییر باشم و دخترانم در دنیایی بزرگ شوند که بتوانند خودشان را در هر سایزی که هستند بپذیرند.» 

سیمپسون در کتاب خاطراتش - که هفته گذشته منتشر شد - همچنین به اعتیادش به الکل و مواد مخدر در گذشته اشاره می‌کند و می‌گوید علتش آن بوده که در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بوده است.

© The Independent

بیشتر از فیلم