افتتاح آكادمى تنیس رافائل نادال در كويت

آكادمى تنيس نادال، بدون شك بزرگ‌ترين آكادمى تنيس در قاره آسياست

 نادال در آخرین مسابقات خود در استرالیا ناباورانه حذف شد- instagram/rafaelnadal

پس از اتمام مسابقات اوپن استراليا بازيكنان پس از چند روز استراحت، خود را براى مسابقاتى آتى آماده مى كنند. رافائل نادال پس از حذف از مسابقات استراليا بيكار نمانده است. او راهى كشور كويت شد تا رسماً آكادمى تنيس خود را، كه مى‌توان گفت بدون شك بزرگ‌ترين آكادمى تنيس در قاره آسيا نيز محسوب می‌شود، افتتاح كند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rafa Nadal (@rafaelnadal) on

پيش از این عكس‌هاى زيادى از نادال منتشر شده بود كه به نظر مى‌رسيد براى گذراندن تعطيلات به شهر دوبى سفر كرده است. حالا مشخص شده كه او همراه خانواده‌اش به كويت رفته و قرار است آكادمى طی يك بازى نمادين - که بين او و دوست صميمي‌اش، داويد فرر اسپانيايى، برگزار می‌شود، رسماً كار خود را آغاز کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اين آكادمى - كه الگوى آن به آكادمى اصلى در شهر مايوركا نزدیک است - در مساحتى بالغ بر ۱۳۰٬۰۰۰ متر مربع احداث شده  و ۱۸ زمین روباز و ۱۸ زمین سرپوشیده دارد. سالن بدنسازی حرفه‌ای برای علاقه‌مندان و کلاس‌های تنیس برای تمامی‌ گروهای سنی دارد. همچنین زمین اسکواش، استخر سرپوشیده، فروشگاه ورزشی، فیزیوتراپی، سالن غذا‌خوری، رستوران، و سالن مخصوص برای اعضا را نیز شامل می‌شود. نکته بسیار مهم حضور هتل پنج ستاره گرند هایِت در این مجموعه است، که شامل ۳۰۰ اتاق برای خدمات به علاقه‌مندانی است که برای گذراندن دوره‌های گوناگون از اقصی نقاط جهان به این آکادمی‌ می‌آیند. این آکادمی ‌در مجتمع بین‌المللی تنیس شیخ جابر عبدالله واقع شده است. بازی افتتاحیه قرار است امروز، پنجم فوریه برگزار شود.

بیشتر از ورزش