ویروس کرونا؛ مسافران هشت ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشند

هواپیمایی امارات می‌گوید مسافرانی که پکن را به مقصد دبی ترک می‌کنند باید تحت آزمایش قرار گیرند

هواپیمایی امارات پروازهای دبی به گوانگ ژو و شانگهای را متوقف کرد- KARIM SAHIB / AFP

با گسترش ویروس کشنده کرونا و لغو پروازهای شرکت‌های هواپیمایی سراسر جهان به چین، هواپیمایی امارات از مسافران در پکن خواسته است تا هشت ساعت پیش از پرواز در فرودگاه حضور یابند.

 در پی شیوع ویروس کرونا که تاکنون جان ۴۲۵ نفر را گرفته و هزران نفر را مبتلا کرده است، شرکت‌های بزرگ هواپیمایی از جمله بریتیش ایرویز، کی ال ام و لوفتانزا، پروازهای خود به چین را لغو کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به دنبال درخواست مقامات امارات متحده عربی، هواپیمایی امارات پروازهای دبی به گوانگ ژو و شانگهای را از امروز (۵ فوریه) متوقف خواهد کرد.

 پروازها به پکن و هنگ کنگ، منطقه ویژه اداری چین، ادامه خواهند داشت.

هواپیمایی امارات می‌گوید مسافرانی که پایتخت چین را به مقصد دبی ترک می کنند باید هنگام چک-این، تحت «آزمایش‌های بیشتر پزشکی» قرار بگیرند.

از روز پنجم ماه فوریه، این شرکت هواپیمایی مستقر در دبی از مسافران می‌خواهد تا هشت ساعت پیش از پروازو ترک پکن، خود را به فرودگاه برسانند.

«ایندیپندنت» از هواپیمایی امارات خواسته است تا اطلاعات بیشتری را در مورد این آزمایش‌های  پزشکی ارائه دهد.

بسیاری از کشورها در سراسر دنیا از جمله آمریکا، ایتالیا، نیوزیلند و فیلیپین محدودیت‌هایی را برای مسافران چینی اعمال کرده‌اند.

در عین حال، وزارت خارجه بریتانیا هشدار داده که به جز موارد ضروری از سفر به چین خودداری شود. این بدان معناست که هر مسافری خلاف آن عمل کند، با لغو بیمه سفر روبرو خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از جهان