غایبان بزرگ شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ۲۰۲۴

مهمانان شب‌نشینی موزه متروپولیتن با نظر آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ، انتخاب می‌شوند

از راست به چپ: ریانا، لیدی گاگا و کریسی تیگن-AFP

شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن (Met Gala) ۲۰۲۴ پر از نام‌های معروف و پوشش‌های منحصر به فرد بود، اما چند چهره کلیدی در جشن باشکوه امسال غایب بودند. از جمله ریانا، بلیک لایولی و کیتی پری که از شرکت‌کنندگان همیشگی این رویدادند اما به دلایل مختلف، از پر بودن برنامه‌ کاری گرفته تا ابتلا به آنفلوانزا، از شرکت در مهمانی «باغ زمان» صرف‌نظر کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در کنار غیبت برخی زوج‌ها که همه‌جا با هم بودند، در مراسم امسال مواردی هم بودند که تنها یکی از زوجین در مهمانی موزه شرکت کرد.

در ادامه به دلایل غیبت برخی از شناخته‌شدن چهره‌ها نگاهی می‌اندازیم.

ریانا

نشریه پیپل (People) گزارش داد که ریانا به دلیل کسالت ناشی از آنفلوانزا مراسم امسال را از دست داده است. علاوه بر ریانا، ایسپ راکی (A$AP Rocky)، شریک زندگی او، نیز در این مراسم غایب بود.

تیلور سوییفت

یکی دیگر از غایبان بزرگ شب‌نشینی مد سال ۲۰۲۴ تیلور سوییفت بود که بسیاری از هوادارانش منتظر بودند او را دوشادوش تراویس کلسی، دوست‌پسرش، ببیند. ظاهرا سوییفت به دلیل تمرین برای ادامه تور مشهورش «دوران» (Eras) که از این هفته در اروپا شروع می‌شود و تا تابستان ادامه دارد، در مراسم حاضر نشده است.

بلیک لایولی

بلیک لایولی که در مهمانی سال ۲۰۲۲ یکی از خیره‌کننده‌ترین لباس‌ها را که از مجسمه آزادی الهام گرفته شده بود، به تن داشت و یکی از اعضای اصلی شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن است، یکی از غایبان بزرگ امسال بود.

بن افلک

اگرچه جنیفر لوپز به نوعی یکی از میزبانان مراسم امسال بود و در پیراهنی پوشیده از کریستال‌های درخشان از اسکیاپارلی روی فرش قرمز این رویداد درخشید، بن‌افلک، همسرش، در این مراسم او را همراهی نمی‌کرد. به گزارش نشریه پیپل، افلک برای فیلمبرداری آخرین پروژه‌اش به نام «حسابدار ۲» (The Accountant 2) در لس‌آنجلس است.

لیدی گاگا

از آخرین حضور لیدی گاگا در شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن چند سالی می‌گذرد اما سبک او در شب‌نشینی سال ۲۰۱۹ به‌سختی فراموش می‌شود. او در طول پیمودن پله‌های موزه، چهار سبک متفاوت را که با یک شنل صورتی حجیم شروع شد و به لباس زیر زنانه ختم شد، به نمایش گذاشت.

تراویس بارکر و کورتنی کارداشیان

تراویس بارکر و کورتنی کارداشیان که اولین بار سال ۲۰۲۲ با یکدیگر روی فرش قرمز شب‌نشینی موزه متروپولیتن حاضر شدند، امسال نیز مثل پارسال در این مهمانی حضور نداشتند. بنا بر آنچه این زوج در حساب‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی اشتراک گذاشتند، آن‌ها اکنون در باهاماس در حال گذراندن تعطیلات‌اند.

کیتی پری

پس از غیبت در جشن سال گذشته، کیتی پری امسال نیز در مراسم حضور نداشت اما هم‌زمان با برگزاری مراسم در اینستاگرام تصویری ساخته‌شده با هوش مصنوعی از خود منتشر کرد که لباسی گلدار با الهام از موضوع شب‌نشینی به تن داشت و در توضیح آن نوشت: «نتوانستم به مت برسم، باید کاری می‌کردم.»

کریسی تیگن

کریسی تیگن که آخرین بار سال ۲۰۱۷ به همراه همسرش، جان لجند به شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن رفته بود، امسال هم‌زمان با آغاز مراسم و حضور ستاره‌ها روی فرش قرمز، عکسی از خود در بخش روایتگر (استوری) اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن یک کرست طبی به گردن بسته بود. او در چند عکس بعد توضیح داد که حالش خوب است، اما وقتی سعی کرده روی سرش بایستد (یکی از حرکات یوگا)، کمی آسیب دیده است.

بیشتر از مُد و زیبایی