بهترین پوشش‌های شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ۲۰۲۴

قابل پیش‌بینی بود که طرح‌ انواع گل‌ها از اجزای اصلی لباس‌ها باشد

نیکول کیدمن و جنیفر لوپز در شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ۲۰۲۴-AFP

فرش قرمز شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن MetGala (مت‌گالا) هر سال برخی از به یادماندنی‌ترین لحظات مد افراد مشهور را رقم می‌زند. مراسم مت‌گالای سال ۲۰۲۴ با مضمون «زیبایان خفته: بیداری دوباره مد» هم که دوشنبه شب ششم ماه مه، در شهر نیویورک مجموعه‌ای از ستاره‌های تراز اول را میزبانی می‌کرد، از این قاعده مستثنی نبود.

با این حال بهترین پوشش‌های امسال را کسانی داشتند که به موضوع امسال یعنی «باغ زمان»، ادای احترام کردند و این کار را به روش‌های مبتکرانه و غیرمنتظره‌ای انجام دادند.

به گزارش نشریه ووگ، همه هنرمندانی که به نوعی میزبانی رسمی شب‌نشینی امسال را به عهده داشتند، از خوش‌پوش‌ترین‌ها بودند. از جمله زندایا که برای این رویداد نه یکی که دو ظاهر خیره‌کننده را برگزیده بود. اولین لباسی که او با آن روی فرش قرمز ظاهر شد، یک لباس سفارشی از مزون مارجیلا (Margiela) و دیگری لباسی قدیمی (Vintage) از مجموعه بهار ۱۹۹۶ ژیوانشی بود. جنیفر لوپز هم با لباس پرزرق‌وبرقی از اسکیاپارلی درخشید، در حالی که بد بانی کت‌شلوار مجسمه‌مانندی از مزون مارجیلا به تن داشت و کریس همسورت با کت‌شلوار شیکی از کارهای تام فورد در مراسم حضور یافت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با توجه به مضمون شب‌نشینی امسال،‌ اینکه طرح گل بر لباس تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان خودنمایی کند، غیرمنتظره نبود و مهمانان به روش‌های مختلف از تزیینات گلدار در ظاهرشان استفاده کرده بودند. نیکی میناژ با لباس مارنی پوشیده از گل‌های فلزی که با دست نقاشی شده بودند، و جی‌جی حدید با لباس مجلسی گلدار سه‌بعدی تام براون، نمونه‌های آن بودند.

البته روی فرش قرمز امسال لحظاتی خیره‌کننده‌تر و بسیار پیشروتر را نیز شاهد بودیم که ثابت می‌کردند بهترین لباس‌شب‌ها نباید گل‌دار باشند. لانا دل ری در حالی برای اولین بار در شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن شرکت کرد که تزیینات روی لباسش به شاخه‌‌های نازک درختی می‌ماندند که تا روی سرش ادامه می‌یافت و توری که انگار به شاخه‌ها گیر کرده بود، سبکش را تکمیل می‌کرد. این لباس ادای احترامی متفکرانه‌ به مجموعه نمادین پاییز ۲۰۰۶ طراح فقید، الکساندر مک کویین، بود. تایلا نیز در لباسی بسیار چسبان از بالمین که شبیه یک لایه پوست دوم بر تنش بود، به یک مجسمه شنی شبیه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر از مُد و زیبایی