شیک‌پوشی به سبک جنیفر لوپز؛ مجموعه کیف‌های برکین «جی‌لو» چقدر می‌ارزد؟

اگر جنیفر لوپز روزی تصمیم بگیرد کیف‌های برکینش را به حراج بگذارد، حداقل چند میلیون دلار از فروش آنها به دست خواهد آورد

جنیفر لوپز در حالی که یک کیف برکین مشکی به دست دارد در مقابل دوربین ژست گرفته است-Instagram/Jlo

جنیفر لوپز چند روز پیش ویدیوی کوتاهی در اینستاگرام منتشر کرد که در حال بیرون رفتن از خانه یک کیف هرمس برکین هیمالیا نیلوتیکوس را، با ارزش حدودی ۵۰۰ هزار دلار، در دست دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

اگرچه کیف زیبای لوپز حسابی خبرساز شد، اما این تنها یکی از مجموعه کیف‌های گران قیمت برکینی است که او در کمد لباس‌هایش دارد و پاپاراتزی‌ها در طول سال‌ها تصاویرش را -اغلب با شلوار ورزشی و زمانی که به باشگاه می‌رود- ثبت کرده‌اند.

آنچه درمورد کیف دستی‌های برکین هرمسی باید بدانیم این است که خرید مستقیم هرکدام از آنها از هرمس چندان ساده نیست. به گفته مایکل تونلو، کارشناس مد و نویسنده کتاب «برکین را به خانه بیاورید»، به نیویورک پست، خرید کیف دستی‌های برکین هرمس کار پیچیده‌ای است. تونلو می‌گوید هیچ‌یک از این کیف‌ها را در قفسه‌ فروشگاه‌های هرمس نمی‌بینید. اینها کیف‌های «اتاق پشتی»‌اند و فقط به صلاح‌دید کارمند فروش یا مدیر فروشگاه در دسترس مشتری قرار می‌گیرند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قیمت کیف‌های برکین نیز با گذر زمان و با توجه به تقاضایی که برای آنها وجود دارد، افزایش می‌یابد؛ چنانچه تونلو معتقد است اگر جنیفر لوپز روزی تصمیم بگیرد کیف‌های برکینش را به حراج بگذارد حداقل چند میلیون دلار از فروش آنها به دست خواهد آورد.

با این توضیحات  به مجموعه ارزشمند و کمیاب کیف برکین جنیفر لوپز نگاهی می‌اندازیم.

کیف برکین هیمالیا نیلوتیکوس، سایز ۲۵

این کیف دستی کوچک گران‌ترین برکین جنیفر است، زیرا یکی از کمیاب‌ترین و محبوب‌ترین محصولات موجود هرمس است.

این کیف چرم تمساح با یراق طلای سفید ۱۸ عیار، که با الماس پوشیده شده است، در حال حاضر در یکی از سایت‌های فروش اجناس لوکس دست دوم، نیم میلیون دلار قیمت خورده است.

کیف برکین شکلاتی براق هاوانا چرم تمساح، سایز ۳۵

لوپز کیف شکلاتی برکین خود را با پوششی کرم-قهوه‌ای در اینستاگرام به نمایش گذاشت. قیمت این کیف در وب‌سایت‌های فروش دست دوم بین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلار متغیر است.

کیف برکین کنیاک کروکودیل، سایز ۴۰

اولین بار لوپز در سال ۲۰۰۸ با این برکین قهوه‌ای بزرگ دیده شد و در سال‌های بعد همچنان از آن استفاده می‌کرد. نمونه مشابه این کیف در حال حاضر با قیمت ۷۶ هزار دلار در فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسد.

کیف برکین کروکودیل قرمز، سایز ۳۵
جنیفر لوپز بارها نشان داده که عاشق رنگ است و از به دست گرفتن یک برکین قرمز درخشان ابایی ندارد. او اولین بار در سال ۲۰۱۲ با این کیف زیبا دیده شد،  در حالی که بازوی کسپر اسمارت دوست پسر آن زمانش را در دست گرفته بود. وقتی در سال ۲۰۲۳ دوباره با همان برکین قرمز دیده شد، مشخص شد اگرچه عشاق می‌آیند و می‌روند اما یک برکین برای همیشه باقی می‌ماند.
مدل مشابه این کیف ۵۷ هزار دلار قیمت دارد.


کیف برکین سبز نعنایی مات کروکودیل، سایز ۲۵
لوپز در سال ۲۰۲۲، در سفری عاشقانه به پاریس با بن افلک، با یک برکین سبز نعنایی دیده شد. وب‌سایت حراجی‌های ساتبیز در حال حاضر نمونه مشابه این کیف را به قیمت ۶۵ هزار دلار می‌فروشد.

کیف برکین مشکی کروکودیل، سایز ۳۰

این کیف برکین با یراق طلایی یکی از تکه‌های محبوب جنیفر لوپز است که بارها با آن دیده شده است. قیمت دست دوم این محصول با اندازه مشابه حدود ۹۰ هزار دلار است.

کیف برکین چرم مشکی، سایز ۴۰
در کنار همه کیف‌های رنگی و پر زرق‌وبرق، جی لو یک کیف مشکی کاملا ساده برکین نیز دارد که اغلب در قرارهای کاری با آن ظاهر می‌شود. این کیف کلاسیک مشکی برکین این روزها حدود ۳۲ هزار دلار قیمت دارد.

کیف برکین چرم سبز، سایز ۳۵
جنیفر اولین بار در سال ۲۰۲۰ با این کیف سبز درخشان دیده شد. این کیف در حال حاضر حدود ۱۶ هزار دلار قیمت دارد.

کیف برکین چرم سفید، سایز ۳۵
در کنار همه رنگ‌های برکین، منطقی است که جنیفر یک برکین کلاسیک سفید نیز داشته باشد. اگرچه مشخصات این کیف مشابه مدل سبز آن است، اما کمی گرانتر از آن و حدود ۱۷ هزار دلار قیمت دارد.

کیف برکین چرم خاکستری، سایز ۲۵
جنیفر در هفته مد میلان در سال ۲۰۲۰ با برکین خاکستری که یراق طلایی دارد دیده شد. مدل مشابه این کیف حدود ۱۸ هزار دلار قیمت دارد.
کیف برکین جیر، سایز ۲۵

این کیف یکی از نمونه‌های یگانه مجموعه جنیفر لوپز است و به گزارش وب‌سایت «صفحه شش» (Page Six) قیمت آن در بازار دست دوم حدود ۴۲ هزار دلار است.

بیشتر از مُد و زیبایی